فرماندار شهرستان نیر از وجود 1000 نفر معلول در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۴۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، همایش تجلیل از معلولین شهرستان نیر همزمان با روز جهانی معلول با حضور مسئولان درمحل فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

در این مراسم احمدی فرماندار شهرستان نیر با اشاره به تعداد معلولین در شهرستان گفت: درشهرستان نیر یک هزار نفر معلول وجود دارد که از این تعداد350نفر از خدمات بهزیستی شهرستان بهره مند می شوند.

فرماندار نیر گفت: بهزیستی شهرستان در برنامه خود پیشگیری از معلولیت را در قالب اجرای طرح غربالگری سنجش بینایی و غربالگری شنوایی قرار داده که امید است با انجام این برنامه ها از معلولیت پیشگیری شود.

احمدی درادامه به اهمیت مناسب سازی اماکن عمومی و ارگانهای دولتی هم اشاره کرد و گفت: درحال حاضر بهداشت ودرمان، بانک ملی و شهرداری کورائیم جهت مناسب سازی رمپ های ورودی خود اقدام کرده اند که دیگر ارگانها نیز باید به همین منوال عمل کنند.

در این همایش معلول نوجوان دکلمه ای بیان کرد و درپایان از شش نفر از معلولین موفق در عرصه های ورزشی، علمی و خانواده های مراقبین از معلولین و نیز از ادارات و نهادهای دولتی که با اداره بهزیستی همکاری تنگاتنگ داشته اند تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات