وضعیت ورودی جاده منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر در شان مردم نیست.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۴۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، انتهای خیابان شهید سطوتی شهر نیر ابتدای راه روستای سقزچی منطقه نمونه گردشگری و مسیر ورودی آبگرم های این روستا که مسیر پر تردد و شاهد عبور مرور گردشگران و اهالی روستاها و ساکنین این کوچه ها است این روزها حال روز خوشی ندارد.

وجود آبگرم در منطقه هدف گردشگری سقزچی باعث شده که در سطح استان به عنوان منطقه نمونه گردشگری قرار گیرد که وضعیت ورودی جاده منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر مناسب نیست.

بارها مسئولین شهرستانی و استانی جهت بازدید از آبگرم های سقزچی و پروژه تصفيه‌ خانه فاضلاب شهری نير از این معابر ناهموار و چاله هاش عبور کردن ولی مسیر جاده توجهشان را جلب نکرده است.

این وضعیت نه تنها جلوه خوبی به شهر نمی دهد بلکه باعث می شود سایر خوبی های شهر نیز به چشم نیایند زیرا وضعیت معابر شهر از مهم ترین بخش های آن است.

این چاله ها و قسمت های خاکی و پارگی های آسفالت باعث شده تا خودرو ها در رفت و آمد خود در شهر دچار مشکل شوند و گاها با عبور از این معابر صدمات و آسیب های جدی به خودرو های شهروندان وارد شود که نارضایتی آن ها به ویژه خودرو داران را از این وضعیت به همراه داشته است.



ارسال نظرات