سردار مرادی با بیان اینکه تولد جریان داعش یک جریان صد در صد منحرف است، افزود: دشمن پس از شکست های متوالی در سوریه، عراق و ایران جریان انحرافی داعش را بوجود آورد.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۴۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار وجیهه الله مرادی، از یادگاران دفاع مقدس در یادواره سی و هشتم خلبان شهید احمدکشوری در کیاکلای شهرستان سیمرغ گفت: جنگ یکی از مهم‌ترین حوادث یک کشور بوده که اگر عزم ملی یک ملت و تدبیر سردمداران کشور به کمک کشور نیاید آن ذلتی که بر دوش ملت سنگینی می‌کند از بالاترین خسارت‌هاست.

وی افزود: روزی که امام خمینی(ره) بحث صدور انقلاب و روح خودباوری را مطرح فرمودند خیلی‌ها بر امام راحل خرده گرفتند که مگر انقلاب و روح خودباوری کالا است که بخواهیم آن را به دنیا صادر کنیم اما امام خمینی(ره) با توکل بر خدا و تکیه بر روح خودباوری این انقلاب را به جهان صادر کردند.

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمن برای اینکه این تفکر که ریشه آن در ایران است را از بین ببرد جنگ‌هایی را در جهان به راه انداخته است، تصریح کرد: دشمن دو جنگ مستقیم در خاک ایران و سه جنگ نیابتی را علیه این روح خودباوری به راه انداخت که در نهایت پیروز میدان در هر پنج جنگ جبهه مقاومت بوده است.

مرادی ادامه داد: دشمن در این پنج جنگ فهمید در غرب آسیا و در هرکجا که این تفکر انقلاب اسلامی و روح خودباوری وجود دارد پیروز میدان نیست، جنگ کثیفی را که سه خصیصه دارد یعنی سیاسی، رسانه ای، مذهبی و قومی و جنگی که شعله‌هایش بین مسلمانان است را به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه تولد جریان داعش یک جریان صد در صد منحرف است، افزود: دشمن پس از شکست های متوالی در سوریه، عراق و ایران جریان انحرافی داعش را بوجود آورد.

این یادگار دفاع مقدس اضافه کرد: به لطف الهی امروز و نفس ولایت مطلق فقیه امروز جبهه‌های مقاومت در حال اداره است و پیروزی بزرگ در مقابل نظام سلطه جشن بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها