در این بیانیه آمده است: .دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی رسانی و مبدا تحولات کشور است...
کد خبر: ۸۷۸۸۰۴۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله به بهانه 16 آذر و روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزده آذر نماد بیداری انسان‌هایی آگاه بر تاریکی‌های زمانه خویش و نماد همیشه در صحنه و هوشیار بودن دانشجو و دانشگاه در تمامی تحولات کشور است.دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی رسانی و مبدا تحولات کشور است.استقلال و آزادی و امنیت فضای دانشگاه به موازات استقلال، آزادی و امنیت روانی و اخلاقی جامعه است. محدودکردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان ماست.دانشگاه باید نشانه حرکت رو به جلو و پیشتاز در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی باشد.در دانشگاه باید شوری جاوادنه همراه با شعوری پیوسته باشد تا در توسعه و آبادانی کشور مدد کار جامعه باشد.

شايد آن روز كه سنگ فرش‌هاي دانشكده فني دانشگاه تهران به خون سه شهيد دانشجو رنگين شد، سردمداران استكبار جهاني و در رأس آن آمريكاي جنايتكار، گمان نمي‌كردند كه اين روز، نقطه آغازين جنبشي خواهد بود كه از قلب آن چمران‌ها، علم‌الهدي‌ها، باكري‌ها و ... به پا خواهند خواست و هيمنه پوشالين امپراطوري شرق و غرب را در هم خواهند شكست.

اكنون در شرايطي كه فتنه‌ها از هر سو نظام مقدس جمهوري اسلامي را فراگرفته و ناحق در صدد حق جلوه دادن خود مي‌باشد، جنبش دانشجويي به عنوان قشر آگاه جامعه وظيفه‌اي صد چندان بر دوش دارد تا با نصب العين قرار دادن منويات ولي امرمسلمين حضرت امام خامنه‌اي (مد ظله العالی) مبني بر مسلح شدن به سلاح بصيرت از سوء استفاده مجدد از دانشجو و دانشگاه جلوگيري كند و در شرايطي كه جنگ سخت دشمن تبديل به جنگ نرم شده، به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلي و خارجي با تمام توان از كيان نظام مقدس جمهوري اسلامي دفاع نمايند.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله با بزرگداشت روز دانشجو و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دانشجو و امام شهيدان، جامعه دانشگاهي استان را به همدلي، يكپارچگي و وحدت در سايه سار ولايت فقيه و تلاش براي پيمودن هر چه بيشتر قله هاي رفيع علم و فناوري توام با تبعیت از علوم اسلامی و ارزش هاي اخلاقي و ديني دعوت كرده و سربلندي، عزت و پيشرفت ايران اسلامي را از حضرت حق تعالي خواستار است و اعلان مي دارد مبارزه با استكبار تا كور شدن چشم فتنه و خشكاندن ريشه ظلم ادامه دارد و بنا بر فرمایشات امام امت حضرت روح ا... « تا شرک هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.»

والسلام علی منتبع الهدی

ارسال نظرات