یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد:
ابوالفضل نوروزی گفت: انتظار مردم این است که برخورد قانونی و حقوقی نسبت به وزیر راه و مسکن صورت بگیرد و آقای آخوندی هیچ بهانه‌ای برای سهل انگاری در زمینه حادثه ریلی ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۶۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷

ابوالفضل نوروزی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: انتظار مردم این است که برخورد قانونی و حقوقی نسبت به وزیر راه و مسکن صورت بگیرد و آقای آخوندی هیچ بهانه‌ای برای سهل انگاری در زمینه حادثه ریلی ندارد.

وی با بیان اینکه سامانه نرم افزاری الکترونیکی مسیر ریلی مشهد توسط آخوندی راه اندازی شده بود افزود: در شرایط کنونی هیچ بهانه‌ای برای برخورد قانونی رام‌های قطار سمنان- مشهد از سوی وزیر راه وجود ندارد . خطاهای تکرار شدنی موجب شده است تا مدیران، کارمندان و سایر دست اندرکاران با بی‌توجهی از این مساله مهم بگذرند.

نوروزی خاطر نشان کرد: باید از آخوندی پرسیده شود که چرا نسبت به راه اندازی صحیح این سامانه، دقت و مدیریت کافی را بکار نگرفته‌اید؟! در اینصورت حجم تبلیغات گسترده در مورد افتتاح راه اندازی سامانه الکترونیکی خطوط ریلی مشهد چه می‌شود؟!

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی خطای انسانی توسط نیروی انسانی توجیه شدنی نیست و همه تقصیرات را نباید به خطای انسانی بازگردانده شود چراکه مدیریت ناشایسته عامل مهم حادثه ریلی بوده است.

ارسال نظرات