معاون آموزش هوافضای سپاه در گفتگو با «بسیج»:
سردار بلالی گفت: از بسیج انتظار می رود در مشکلات اجتماعی و سایر مسائل نیز که در جامعه مطرح است وارد شود.کسی نمی تواند به نقش و حضور فعال بسیج در صحنه ایرادی وارد کند.
کد خبر: ۸۷۸۸۰۹۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
سردار بلالی، معاون آموزش و پژوهش سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج؛با اشاره به بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 ساله سازمان بسیج مستضعفین گفت:خوشبختانه در این نمایشگاه با لایه ها و بخش هایی که کمتر از دستاوردهای سازمان بسیج مشاهده شده بود؛آشنا شدیم.

وی افزود: فکر می کنم کسانی که صاحب نظر هستند و در رشته های مرتبط فعالیت دارند باید با دستاورد ها و توانمندی های بسیج آشنا شوند تا  بتوان از این ظرفیت در سطح جامعه بهره مند شد و اهداف بسیج را محقق ساخت.

سردار بلالی با اشاره به نقش بسیج در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و حل معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور عنوان کرد: انتظار خیلی از بسیج زیاد است از آن بسیجی که 8 سال دفاع مقدس را سازمان دهی کرد و به سر انجام رساند؛انتظار می رود در مشکلات اجتماعی و سایر مسائل نیز که در جامعه مطرح است وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند مردم سالاری دینی یعنی همین بسیج؛بسیجی همان کسانی هستند که در بین مردم قرار دارند.کسی نمی تواند به نقش و حضور فعال بسیج در صحنه ایرادی وارد کند.
ارسال نظرات