خبرهای داغ:
نماینده مردم سنقروکلیایی:

شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) مایه عزت نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی در یادواره شهید ابوذر امجدیان گفت: شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) مایه آبرو و عزت نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۸۱۲۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در مراسمی که به مناسبت یادواره شهدا برگزار شده بود اظهار داشت: دین اسلام پس از گذشت قرن‌ها تنها دینی است که تحریف نشده است.

 

نماینده مردم سنقروکلیایی ادامه داد: امام حسین علیه السلام از نشانه‌های لطف خداوند در زنده ماندن این دین الهی است امامی که با خون خود در مقابل ظلم ایستاد و از هیچ دریغ نکرد، قیام این امام بزرگوار مبارزه با ظلم و فساد را درس می‌دهد. 

 

وی با اشاره به تحولات منطقه و اقدامات ایران در برابر تروریست‌ها و تکفیری‌ها که ذره‌ای از خلق خوی انسانیت بویی نبرده‌اند، افزود: امام حسین(ع) و یاران مظلومش الگویی زنده هستند که نمی‌گذارند خدشه‌ای بر پیکره دین وارد شود.

 

 وی ادامه داد: ابوذر امجدیان از این قافله عقب نماند و به یاری عمه سادات شتافت تا بار دیگر بد‌عهدی، بی‌وفایی، تنهایی و مظلومیت این خاندان عظیم‌ الشأن تکرار نشود این شهید بزرگوار آبروی شهر سنقر، استان کرمانشاه و کشور ایران است خداوند روح این شهید را با شهدای عالی قدر کربلا محشور کند و شفاعت این بزرگوار را نصیب ما بگرداند. 

 

حجت الاسلام حسینی‌کیا ابراز داشت: رهبر انقلاب قبل از تصویب مجدد تحریم‌ها در خطابه‌ای به آمریکایی‌ها و طرف اروپایی هشدار داده بودند که جمهوری اسلامی وضع تحریم‌های جدید را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. 

 

وی با تاکید بر بازسازی سایت نطنز و رساندن اورانیوم غنی شده به ۱۹۰ هزار سو و آغاز تولید نسل جدید سانتریفیوژها، متذکر شد: برای مقابله با تحریم‌های جدید بهترین راه عقد پیمان‌های دوجانبه با کشورهای مستقل و حذف دلار از مناسبات اقتصادی است‌، کاری که روسیه با انجام آن درصد بالایی از مشکلات تحریم خود را حل کرد. 

 

 حسینی‌کیا در ادامه گفت: نگاه مسئولان به توان داخلی کشور معطوف شود، نگاهی که طی سه سال اخیر پای انتظار برداشتن تحریم‌ها سوخت. 

 

 

این مسئول در پایان از درگاه خداوند برای خانواده شهید مدافع حرم ابوذر امجدیان طلب صبر کردند و یادآور شد: کار خانواده شهدا در حفظ  راه و تفکر شهیدان کمتر از حضور در جبهه‌های نبرد نیست.

 

ارسال نظرات