خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسيج نجف‌آباد در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس اصفهان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: اشکال رسانه‌ها این است که ظرفیت‌های خوب موجود را به مردم نمی‌شناسانند؛ این مسأله باعث می‌شود ظرفیت‌ها به چشم نیامده و در نتیجه باعث سردی و ناامیدی مردم می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۱۲۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف‌آباد، حسین آقایی روز گذشته در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس در استان اصفهان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها بیان داشت: خبرهای خبرگزاری فارس به دلیل موثق بودن، دسته اول بودن و جامعیت خبرهای باکیفیتی هستند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی در شهرستان نجف‌آباد افزود: در کنار همه مشکلات رسانه‌ها با عملکرد خود می‌توانند از التهابات موجود در فضای جامعه بکاهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد گفت: هر شهرستان با توجه به نوع اعتقادات و آداب و رسومش با هجمه‌های مختلفی رو به رو می‌شود.

آقایی با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان نجف‌آباد در حوزه علمی، بهداشتی، ورزشی و ... خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب این شهرستان دانشگاه آزاد نجف‌آباد است که بیش از 20 هزار دانشجو در آن در حال تحصیل هستند و این ظرفیت می‌تواند به یک فرصت و یا یک تهدید تبدیل شود.

وی افزود: اگر برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های این دانشگاه به عمل آید می‌توانیم این ظرفیت‌های این دانشگاه را به فرصت تبدیل کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف‌آباد با بیان اینکه در شهرستان نجف‌آباد آن‌قدر ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که مسائل کم‌اهمیت در حاشیه باید قرار گیرد تصریح کرد: اشکال رسانه‌ها این است که ظرفیت‌های خوب موجود را به مردم نمی‌شناسانند؛ این مسئله باعث می‌شود ظرفیت‌ها به چشم نیامده و در نتیجه باعث سردی و ناامیدی مردم می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها