خبرهای داغ:
سردار سلامی در کنگره شهدای دانشجو استان گلستان؛

بی‎اعتباری آمریکا در برجام روشن شد/ دانشجویان نقش اساسی در توسعه فناوری کشور دارند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آخرین اقدام، آمریکایی ها بی اعتباری سیاسی خود را حتی در برجام به همه نشان دادند و تمدید تحریم های قانون داماتو تمام توان آمریکا در برابر جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۸۱۳۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش ازظهر امروز در کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران در آخرین فرازهای نبرد خود با آمریکا قرار دارد، اظهار کرد: این واقعیت مشخص است که دیگر آمریکا حتی نیمی از جهان هم حساب نمی شود لذا تمدید ده ساله تحریم های قانون داماتو نشان دهنده تمام توان آمریکایی ها در برابر انقلاب و جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه قوس نزولی توان دشمن و زوال خورشید حیات آن را شاهد هستیم، افزود: این نزول نتیجه مقابله با انقلاب اسلامی و از سوی دیگر قدرتگیری مسلمانان در طی 38 سال است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران تصمیم گرفته است حقوق خود را عادلانه، دقیق، شجاعانه و بدون هیچ ملاحظه ای از قدرت های به ظاهر بزرگ بستاند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری قدرتمندتر و مسلط‌تر بر شؤون و سرنوشت خود است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ذیل رهبریهای حکیمانه و الهی رهبر معظم انقلاب پیش خواهد رفت و هیچ دغدغهای برای تأمین منافع و دستاوردهای ملی خود نداریم.

وی با اشاره به نقش روحانیون و دانشجویان در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی هم بیان کرد: این دو قشر همیشه در نقش پیشگام و قوه پیشران حرکت عظیم انقلابی بودند، روحانیون و در راس آنها امام و رهبرمعظم انقلاب و دانشجویان که پرچمداران آزاداندیشی، استکبار ستیزی، عدالت خواهی، کرامت خواهی، اسلام طلبی و استقلال خواهی در مفهوم حقیقی بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دانشجویان به عنوان پیشگامان انقلاب نقش برجسته و درخشانی در تحقق انقلاب ما داشتند و پس از پیروزی انقلاب در نخستین روزهای آن در اقتدار ملی جامعه ما ایفا نقش کردند.

سردار سلامی تأکید کرد: دانشجویان در 22 بهمن 1357 در ترسیم سیمای اقتدار ملی نقش برجسته و ارزندهای ایفا کردند.کسانی که به همراه سردار شهید تهرانیمقدم توانستند موشک بالستیک را که با سرعت چند برابر سرعت صوت وارد فضا کنند از همین دانشگاهها فارغالتحصیل شدند، آنها که توانستند پهبادهایی تولید کنند که 3 هزار کیلومتر مساحت را بدون سرنشین طی کند و از هر نقطهای عکس و فیلم بگیرد و در هر منطقهای عملیات، پرتاب راکت و موشک انجام دهد و همین مساحت 3 هزار کیلومتر را برگردد جزو فارغ‌التحصیلان دانشگاهها بودند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین دانشجویان به تعبیر رهبر معظم انقلاب به عنوان افسران جنگ نرم جدید در فضای تقابل راهبردی نظام سلطه با انقلاب اسلامی هستند و این مفهوم زیبا و مقدس را به عنوان بخشی از هویت حقیقی دانشجوی مسلمان و آزاداندیش قرار دادند که تنها حقیقتی در ذهن و کلام نیست بلکه واقعیتی روی زمین است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای محو جاهلیت مدرن تلاش می کند، یادآور شد: انقلاب ما برای ایمان به خدا و کفر به طاغوت و برای بیرون کشیدن مسلمانان از عقبماندگی به وجود آمده تا جامعه اسلامی را رشد و تعالی دهد.

سردار سلامی با بیان اینکه منطق انقلاب ما این بود که جهان اسلام با بیش از یک میلیارد و 300 میلیون مسلمان، 50 درصد ذخایر جهان و داشتن موقعیتهای ژئوپلوتیک و داشتن فرهنگ اسلام نباید از هر کشوری در جهان عقب ماندهتر باشد، افزود: انقلاب اسلامی برای از بین بردن میدان تأثیر اندیشههای ویرانگر، مخرب، فرهنگ مبتذل، تحقیرکننده ذهن و قلب جوانان پای کار ایستاد و ما شاهد غروب رو به زوال فرهنگ و تمدن غرب هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موازنه قدرت را در جهان به هم ریخته است، گفت: وقتی انقلاب پیروز شد، نقشه جامع جهانی و موازنه قوای دشمن به هم ریخت. ایران، راهبردی و سوق الجیشی ترین حوزه تسلط آمریکا بود زیرا هم موقعیت جغرافیایی برای مهار کمونیزم آمریکا وهم منابع انرژی هایی مانند نفت به شمار می رفت.

سردار سلامی با بیان اینکه نباید پیروزی انقلاب اسلامی را دست کم گرفت، افزود: این پدیده را نباید دست کم بگیریم، امروز در بازشناسی ابعاد عظیم این انقلاب دچار غفلت و کوتاهی اندیشی شده ایم . دستیابی به استقلال با این سرعت شگفت انگیز و خیره کننده در نابرابر ترین فضای توازن قدرت، چیزی دقیقا شبیه به معجزه الهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه موقعیت کنونی ایران، واقعیتی انکارنشدنی است، اظهار کرد: هیچ کشوری نمی توانست در مقابل تحریم همه جانبه جهانی بایستد. آمریکایی ها سلطه گری خود را در بخش اقتصاد و کنترل اقیانوس ها می دانند، اما این نقشه جامع تحریم و محاصره اقتصادی دشمن که با تلاشهای استراتژیک برای انزوای سیاسی ما همراه بود، شکست خورد. و امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقه ای است.

سردار سلامی گفت: دیگر از آمریکای چهار دهه قبل چه چیزی جز اقتصادی پوسیده وجود ندارد. او به کشوری تبدیل شده که بدهی هایش از تولید ناخالص ملی اش پیشی می گیرد و الان به عنوان یک کشور جهان سومی مطرح است زیرا زیرساخت هایش متعلق به 5 دهه قبل است.

وی افزود: کشوری که 6 تریلیون دلار در بیابانهای عراق، سوریه و یمن را بدون هیچ بازگشتی هزینه میکند نشان میدهد که آمریکا در مسیر زوال است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انسانهایی در تراز ترامپ و کلینتون نمیتواند کشورش را به رشد برساند، گفت: هر کشوری به اندازه و تراز رهبران خود بزرگ میشوند، رهبران ایران اسلامی مردم خود را طوری تربیت کردند که اکنون این انقلاب به الگویی در جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار