مسوول کانون مرکزی سازمان بسیج حقوقدانان تهران در گفتگو با «بسیج» تاکید کرد
مجتبی پناهی گفت: شناخت و روشنگری درباره فساد اقتصادی در جامعه یکی از فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان است باید برخورد سازنده با حقوق بگیران نجومی صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۷۸۸۱۷۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

مجتبی پناهی مسوول کانون مرکزی سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ و قاضی بازنشسته در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: شناخت و روشنگری درباره فساد اقتصادی در جامعه یکی از فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان است.

وی با بیان اینکه باید برخورد سازنده با حقوق بگیران نجومی صورت بگیرد افزود: پس از اینکه امسال توسط رهبری معظم با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شد سازمان بسیج حقوقدانان برای اینکه بتواند همه آحاد مردم را نسبت به این موضوع مهم آگاهی دهد با در نظر گرفتن تدابیر خاص توانست مسیر حقوقی مدنظر نظام جمهوری اسلامی ایران را مشخص کند .

پناهی اذعان داشت: سازمان بسیج حقوقدانان اقدام به تشکیل کار گروه هایی در زمینه چگونگی و شناخت فساد مالی اعم از حقوق های نجومی پرداخت و در این کارگروه‌ها تعدادی از اقتصاددانان و حقوقدنان حضور داشتند و  به بررسی و موشکافی در این زمینه پرداختند و نتایج حاصله را به سازمان بسیج حقوقدانان منتقل کردند. سازمان حقوقدانان هم به اقشار و اصناف منعکس کردند تا بتوانند چالش‌های حقوقی در مبحث فساد مالی را شناسایی و از بین ببرند .

این قاضی بازنشسته خاطر نشان کرد: در حال حاضر متاسفانه افرادی که حقوق های نجومی دریافت می‌کنند گسترش پیدا کرده اند و طبق فرمایشات رهبری معظم هم باید برخورد سازنده شکل بگیرد تا مبادا از محدوده پیکره نظام خارج شوند در ضمن اینکه باید از نظر قانونی،  حقوقی و شرعی برخورد متناسب از سوی نظام  صورت بگیرد.

ارسال نظرات