خبرهای داغ:
در یادواره 7 شهید اسفیدان عنوان شد:

ایمان، اخلاص، جهاد و مقاومت راز ماندگاری انقلاب اسلامی

احیا و اغنای فرهنگ ایثار و شهادت هم چنان در دستورکار بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۰۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج : آیین پاسداشت 7 شهید اسفید در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

امام جمعه بام و صفی آباد توابع شهرستان اسفراين در این آیین، با اشاره به لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ایمان، اخلاص، جهاد و مقاومت راز ماندگاری و سربلندی ملت انقلابی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام «دلبری» با بیان اینکه، حرکت های جهادی، انقلابی و ایستادگی در همراهی ایمان و اخلاص و اعتقاد راستین از جمله شاخصه های ممتاز تفکر انقلابی است، افزود: دفاع مقدس، سرشار از آموزه های اعتقادی و اخلاقی و ایمانی برای جامعه کنونی است که آیین های پاسداشت شهدا، مجال بازخوانی این آموزه هاست.

وی شهدای انقلاب اسلامی را در عرصه های گوناگون جزو اسوه ها و الگوهای حقیقی برای اغنای تفکر بسیجی دانست و تصریح کرد: تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه است چرا که بسیجی عنصری است مردمی، که با ایمان، اتحاد و بصیرت از حیثیت و ثمرات جامعه و ارزش های دینی و انقلابی پاسداری وصیانت می کند.

* 30 آیین پاسداشت شهدا تدارک بسیج و سپاه

هم چنین، فرمانده سپاه شهرستان اسفراین از برگزاری 30 آیین پاسداشت و بزرگداشت شهدا در شهرستان اسفراین در سال جاری خبر داد.

سرهنگ دوم «مهدی الهی راد» با اشاره به اینکه، سال گذشته نیز 15 یادواره شهدا در رده های مقاومت بسیج به عنوان پاسداشت شهدای پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شده است، خاطر نشان کرد: برگزاری 3 یادواره شهید آبرو محله در کوی سکونتگاه خانواده های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: 11 یادواره شهدای اقشار و حوزه های مقاومت بسیج  و 15 یادواره شهدای بسیج محلات و پایگاه های مقاومت بسیج از تدارک بسیج و سپاه  این شهرستان برای پاسداشت و گرامیداشت شهداست.

فرمانده سپاه شهرستان اسفراین با اشاره به  اینکه، البته آیین های پاسداشت و بزرگداشت شهدا به همت دست اندرکاران اشاعه، ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت تاکنون از مرز 30 آیین گذشته است افزود: بسیج و سپاه امسال آیین های محوری، محلی، بومی، آبروی محله در رده های گوناگون مقاومت برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت تدارک دیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها