مسؤول بسیج اداری و کارگری سپاه بندرعباس:

نقش فولاد هرمزگان در تقویت ارزش‌های اسلامی و قرآنی بی‌نظیر است

مسؤول بسیج اداری و کارگری سپاه بندرعباس گفت: نقش فولاد هرمزگان در تقویت ارزش‌های اسلامی و قرآنی بی‌نظیر است که امیدواریم دیگر سازمان‌ها و نهادها نیز در این راستا گام‌های اساسی بردارند.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۰۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،مسؤول بسیج اداری و کارگری سپاه بندرعباس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان با اشاره به نقش فولاد هرمزکان در جهت تقویت ارزش‌های اسلامی و دینی عنوان کرد: فولاد هرمزگان در ترویج و تقویت مؤلفه‌ها و شاخص‌های اسلامی و انقلابی و نهادینه کردن منویات امام خامنه‌ای گام‌های اساسی برداشته است.

رضا صفامهر گفت: توزیع اقلام خوراکی در مناطق محروم هرمزگان، میزبانی مسابقات قرآنی کارگران صنایع غرب شهر بندرعباس، نشست سبک مدیریت جهادی و انقلابی ویژه مدیران و معاونین، حمایت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام، حمایت از راه‌اندازی موکب‌های در طول مسیر زائران اربعین، حمایت در برگزاری جشن 45 زوج جوان بی‌بضاعت در روستای کرمون، حمایت در برگزاری یادوارهای شهدای اقشار مختلف شهر بندرعباس تنها بخشی از برنامه‌های اجرایی توسط فولاد هرمزگان و همکاری با بسیج ادارات است.

مسؤول بسیج اداری و کارگری سپاه بندرعباس افزود: این کارنامه بسیار خوب فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی نشان از مدیریت دلسوزانه، مردمی، انقلابی و ارزشی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان است که امیدواریم دیگر سازمان‌ها و نهادها نیز در این راستا گام‌های اساسی بردارند.

صفامهر بیان کرد: در غرب شهر بندرعباس مجامع صنعتی بسیاری فعالیت دارند که همکاری خوبی از سوی آنها در زمینه فرهنگی شاهد هستیم و با برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی بسیج ادارات صورت گرفته است این همکاری‌ها خصوصا در مناطق محروم استان ارتقا می‌یابد.
ارسال نظرات