مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس:

حالا حضرات تنها می‌توانند مقابل مردم ایستاده و بگویند اشتباه کردیم/ دولت و مجلس در موضوع برجام عجله کردند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس گفت: حضرات بعد از بدعهدی آمریکایی‌ها تنها می‌توانند از مردم عذرخواهی کنند و بگویند اشتباه کردیم.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۰۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با تمدید 10 ساله تحریم‌های ایران توسط آمریکا عنوان کرد: ما سه نوع جهاد داریم. جهاد اصغر، جهاد اکبر و در نهایت جهاد کبیر که شامل ایستادن مقابل ابرقدرت‌ها و عدم تبعیت از دشمن و منافقین است و شدیدا مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: ما تا همین چند سال قبل خوب پیش رفتیم تا اینکه برجام تشکیل شد و حضرات تیم دیپلماسی تشکیل دادند و کل تمرکز دولت و ملت را به مذاکرات معطوف کردند و حتی پس از بدعهدی‌های دشمن هم دست از این کار برنداشتند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بندرعباس گفت: بدعهدی دشمنان در این مذاکرات تا جایی پیش رفت که حتی نفوذی و جاسوس آمریکایی‌ها در تیم مذاکرات هم توسط بچه‌های سپاه دستگیر شد اما باز هم آقایان دست از اعتماد خود برنداشتند.

حجت‌الاسلام درویشی در همین رابطه افزود: در این مذاکرات ما تمام تعهداتمان را انجام دادیم اما در مقابل آنها از همان روز اول با برنداشتن تحریم‌ها نشان دادند که به تعهدات خود پایبند نیستند و حالا بعد از چند ماه می‌بینیم تحریم‌های ایران نه‌تنها کاسته نشده که حتی 10 سال دیگر هم تمدید شد.

وی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری که از ابتدا پیش‌بینی کرده بودند دشمن بدعهدی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما از اینکه مغز برجام صورت گرفت خوشحالیم چراکه مردم از این آزمون هم سربلند بیرون آمدند و بزرگی و آینده‌نگری مقام معظم رهبری هم بار دیگر به همگان ثابت شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع برجام مجلس و دولت عجله کردند و حالا آقایان تنها می‌توانند مقابل مردم ایستاده و عذرخواهی کنند و بگویند اشتباه کرده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار