خبرهای داغ:
طی آیینی با هدف گسترش ماموریت های فراگیر بسیج در امر توسعه علمی و پیوند دانش و پژوهش این پایگاه علمی و پژوهشی در اسفراین آغار بکار کرد.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۱۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

بسیج امروز در عرصه علم، دانش و پژوهش باید سرآمد، اسوه و الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج : نخستین پایگاه  ماموریت گرا و متمرکز علمی و پژوهشی بسیج در خراسان شمالی، با نام شهید مدافع حرم «محمد ابراهیم توفیقیان» در اسفراین راه اندازی شد.

 طی آیینی با هدف گسترش ماموریت های فراگیر بسیج در امر توسعه علمی و پیوند  دانش و پژوهش این پایگاه علمی و پژوهشی در اسفراین آغار بکار کرد.

فرمانده سپاه شهرستان اسفراین در حاشیه راه اندازی  پایگاه  ماموریت گرا و متمرکز علمی و پژوهشی بسیج  شهید مدافع حرم «محمد ابراهیم توفیقیان» با اشاره به اینکه اکنون بسیج و بسیجی در زمینه های گوناگون سرآمد، الگو و اسوه برای همگان است، گفت: تولید علم، پیوند دانش و پژوهش و بهره گیری از ظرفیت نخبگان ماموریت این پایگاه فراگیر علمی و پژوهشی است.

سرهنگ دوم پاسدار «مهدی الهی راد» با اشاره به اینکه بسیج انقلابی و خدمت گزار است، بسیج اکنون در عرصه های گوناگون پابکار برای خدمت گزاری با تکیه بر عنصر انقلابی گری است.

دکتر «محمدتقی بهنام فر» مدیر پایگاه تخصصی متمرکز علمی و پژوهشی بسیج شهید مدافع حرم «محمد ابراهیم توفیقیان»  شهرستان اسفراین هم با اشاره به اینکه بسیج جلوه ای از مشارکت همه اقشار برای اعتلای دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: بسیجیان باید با سرآمدی در جهان علمی استعدادها، پتانسیل ها و ظرفیت های خود را به اثبات برسانند.

با بهره برداری از این پایگاه متمرکز علمی، پژوهشی، دکتر محمدتقی بهنام فر دارای مدرک پسا دکترای  شیمی به عنوان مدیرمسئول این پایگاه ماموریت گرای بسیج منصوب شد.

دکتر «محمدتقی بهنام فر» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اسفراین و ریاست گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی را در کارنامه مسئولیت های خویش دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها