خبرهای داغ:
همزمان با هفته وقف، آ‌یت‌الله جوادی آملی بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا و منزل مسکونی خود را وقف کرد.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۲۱
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از وقف آیت‌الله جوادی آملی همزمان با هفته وقف خبر داد.

وی بنیاد بین‌المللی اسراء را یکی از موقوفات آیت‌الله جوادی آملی دانست و افزود: براساس وقف‌نامه‌ای که در اختیار ماست بنیاد بین‌المللی اسرا یعنی عنصر اصلی وقف، شامل مؤسسه تحقیقاتی اسرا، مؤسسه فرهنگی و تحقیقاتی اسرا وابسته به مؤسسه تحقیقاتی اسرا، چاپخانه، شرکت سولار، زمین واقع در منطقه شهرک دانشگاه پردیسان و مرکز تخصصی قرآن کریم واقع در خیابان صفائیه، کوچه 19، پلاک هفت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به وقف دیگر آیت‌الله جوادی آملی اظهار کرد: ایشان شفاها اعلام کرد خانه خود را که قبلاً در کنار مدرسه سعادت بود، نیز وقف کرده است.

وی ادامه داد: توضیحی در وقف‌نامه بنیاد اسراء وجود دارد که هر آنچه به نام بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء ثبت شده و به آن تعلق دارد و در این وقف‌نامه به آن تصریح نشده است و شرایط از قبیل اجرای صیغه وقف، قبول قبض، تعیین موقوف و موقوف علیهم کاملاً احراز شده است.

محمدی با بیان اینکه آیت‌الله جوادی آملی قبلاً وقفی هم در آمل داشته است، خاطرنشان کرد: ایشان در آمل مدرسه‌ای را هم وقف کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها