احداث ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی مددجویان کمیته امداد هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه این نهاد با مشارکت سپاه امام سجاد(ع) ۷۹۵ واحد مسکونی را در حال احداث دارد، گفت: تامین مسکن مناسب یکی از برنامه های امداد برای توانمند سازی خانواده های نیازمند است.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۲۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، علی الهیاری  مدیر کل کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه از 795 واحد پیش بینی شده 400 واحد مسکونی برای مددجویان در 291 روستای استان هرمزگان در حال احداث است گفت : کمیته امداد و سپاه در راستای مسکن مناسب برای خانواده های نیازمند مسکن تا کنون 150 واحد مسکونی با اعتبار 37 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث و تحویل مددجویان روستایی شده است.

وی افزود: 250  واحد باقی مانده از 400 واحد  مسکن روستایی با اعتبار هر واحد 250 تا 350 میلیون ریال در حال احداث  است که 60 درصد پیشترفت فیزیکی دارند که با همکاری سپاه در سطح روستاها بتوانیم در بهمن ماه سال جاری  به خانواده ها واگذار نماییم.

علی الهیاری با اشاره به اینکه الویت ساخت مسکن با خانواده های ایتام است گفت: تامین مسکن مناسب  برای خانواده های تحت پوشش انگیزه و امید به زندگی را بیشتر می کند که برای تامین زندگی تلاش بیشتری خواهند کرد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد:  در هرمزگان 2824 خانوار فاقد مسکن و 20850  خانوار دارای مسکن نا مناسب در روستا ها هستند  که امیدواریم بتوانیم با جذب اعتبارات و کمک  های خیریه ها و خیران نیکوکار مشکل خانواده های نیازمند را مرتفع کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار