مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوموسی:

دانشجویان با اندیشه ورزی و تولید علم به مبارزه با استکبار بپردازند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوموسی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، گفت: دانشجویان با اندیشه ورزی و تولید علم به مبارزه با استکبار بپردازند.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۴۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، حجت الاسلام حیدر رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوموسی با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو به تمامی مجاهدان سنگرهای علم و دانش، ۱۶ آذر را سرآغاز حرکت جنبش دانشجویی علیه حضور و دخالت آمریکا و انگلیس در امور ایران دانست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوموسی، گفت: امروز جنبش های دانشجویی باید بیش از گذشته با اندیشه ورزی و تولید علم به مبارزه با استکبار جهانی بپردازد و همواره از دست آوردهای انقلاب اسلامی دفاع نماید.
حجت الاسلام رضایی، اظهار کرد: دانشجو با سه عنصر ولایت مداری، بصیرت و تعهد می تواند منشا خیر و برکت برای انقلاب اسلامی بوده و در راه شکوفایی و پیشرفت اقتصادی کشور سهیم باشد.
وی افزود: دانشجوی انقلابی امروز باید فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه حرکت علمی خود قرار دهد و اسیر حاشیه ها نشود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوموسی، عنوان کرد: امروز نقش ویژه دانشجو و دانشگاه در جهت اعتلای جامعه و سرنوشت یک کشور و ملت بر هیچ کش پوشیده نیست.
رضایی با اشاره به اهمیت دانشگاه و دانشجو در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ تصریح کرد: جنبش دانشجویی باید ضد استکبار، ضد سلطه، ضد فساد، ضد استبداد، ضد اشرافیگری و عدالتخواه باشد.
ارسال نظرات