نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «بزک کردن» استکبار در چشم ملت بزرگترین جنایت است، گفت: عدم بزک کردن دشمن، باعث پروراندن صدها دانشمند هسته‌ای می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۶۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی کوچک‌زاده نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه، 16 آذر) در همایشی که  به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: بزک کردن استکبار در چشم ملت بزرگترین جنایت است.

وی افزود:اگر بعضی‌ها دشمن و آمریکا را در چشم ملت بزک نکنند صدها دانشمند هسته‌ای در کشور پرورانده می‌شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: در چند جلسه دانشگاهی به مناسبت روز دانشجو، کنسرت و استندآپ‌کمدی برگزار شد آیا این افراد در سالگرد پدر و مادر خودشان استند‌آپ‌کمدی و کنسرت برگزار می‌کنند؟

کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: در سال 1332 چند دانشجو با هر کیفیتی برای اعتراض به ورود معاون رئیس جمهور آمریکا به خاک و خون کشیده شدند و امروز برای فراموش شدن استکبار و جنایت آمریکا به جای تشریح اتفاق سال 32، استندآپ‌کمدی و کنسرت برگزار می‌کنند.

وی با بیان فرمایشات امام خمینی(ره) درباره جنگ مکتب جمهوری اسلامی ایران علیه دنیای پول و خوشگذرانی تاکید کرد: افرادی که میلیونها حقوق دریافت می‌کنند و می‌گویند قانونی است جزو مکاتبی هستند که امام خمینی‌(ره) در پی جنگ با آنها بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بحث من این نیست که برجام چیزی به دست آورده است من نگران این هستم فرهنگی که ملتی را به جایی می‌رساند در راه ایثار مسابقه می‌گذاشتند، از بین برود.

به گزارش تسنیم،کوچک‌زاده با اشاره به سخنان حسن روحانی که گفته اگر تمدید تحریمها امضا شود برخورد می‌کنیم، افزود: به آقای روحانی می‌گویم شما معتدل هستید و توانایی برخورد ندارید.

وی تاکید کرد: من از این خواری و ذلت می‌ترسم و ما وظیفه داریم در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از روشهای آنها تبعیت نکنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره اتهام‌زنی‌ها در رسانه نیز گفت: اصلی‌ترین نتیجه این اتهامات یاس در دل مردم است. توصیه می‌کنم از این فضاهای هیجانی دور باشید؛ این دزدی‌ها و تریبونها ثابت شده نیست. مقام معظم رهبری فرمودند موضوعی که احتیاج به اثبات قضایی دارد تا زمانی که ثابت نشده حتی اگر درست هم باشد، نباید گفته شود.
ارسال نظرات