وزیر کشور با بیان اینکه در بازه زمانی امسال ۲۰ گروه عملیاتی تروریستی و انتحاری شناسایی و دفع شدند، گفت: در این بازه زمانی ۵ گروه دستگیر شدند که متاسفانه یک گروه نیز موفق به عملیات تروریستی شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۷۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در سی و هشتمین نشست ستاد اربعین حسینی با ارائه گزارش عملکرد انجام گرفته در ایام اربعین حسینی سال 95 اظهار کرد: تلاشهای زیادی از سوی مردم عراق و ایران و مسئولان دو کشور انجام گرفت و خوشبختانه شاهد حضور میلیونی زائران اربعیم حسینی در این مراسم بودیم.

وی ادامه داد: تلاشهای زیادی در حوزه امنیت زائران اربعین حسینی انجام گرفت و متاسفانه حادثه‌ای در روزهای انتهایی این مراسم برای زائران به وجود آمد که برای ما بسیار تلخ بود.

وزیر کشور تصریح کرد: با همه تلاشهایی که در حوزه امنیت انجام گرفت، تروریست‌ها از خلأ امنیتی سوءاستفاده کردند و این مسئله موجب رنجش خاطر زوار و مسئولان دو کشور شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در بازه زمانی اربعین امسال 20 گروه عملیاتی تروریستی و انتحاری دفع شدند، عنوان کرد:‌ در این میان، پنج گروه تروریستی دستگیر شدند و متاسفانه یک عملیات نیز انجام گرفت که منجر به شهادت تعدادی از زائران شد و امیدواریم این مسئله در سالهای بعد تکرار نشود.

به گزارش تسنیم،وی درباره موضوع ویزای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: امسال تلاشهای لازم برای لغو روادید انجام گرفت اما طرف مقابل با این امر موافقت نکرد و سعی در حل این مسئله خواهیم داشت.

وزیر کشور ادامه داد: در صورت عدم لغو روادید نیز پیگیری‌های لازم برای مانیفستی شدن یا شخصی شدن ویزای اربعین انجام می‌گیرد.
ارسال نظرات