خبرهای داغ:
حمیدرضا پوربافرانی
به مناسبت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو مراسمی در دانشگاه پیام نور نایین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۷۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نایین ، ابراهیم عادل زاده نائینی رئیس جمعیت هلال احمر نایین طی سخنانی از جایگاه ارزشمند دانش و دانشجو در کشور یاد کرد و گفت : باید به داشتن جوانان و دانشمندانی که از دل همین دانشگاه ها پرورش یافتند افتخار کنیم.

وی افزود: همین دانشجویان هستند که به دانشمند و افتخار برای کشور تبدیل شدند و تغییرات شگرفی در اقتصاد ایران اسلامی ایجاد کردند.

عادل زاده بیان داشت: اگر ایمان و اندیشه گرد هم آیند و با اکسیر آرمان خواهی و عدالت خواهی همراه شود ، حماسه هایی پدید می آورد که تجلی تاثیرگذاریش ، ماندگار و جاوید خواهد بود.

رئیس هلال احمر نایین اظهار نمود : دانشجویان و دانشگاهیانی که در راستای استقلال، استکبار ستیزی، عدم وابستگی و اعتلای نظام جمهوری اسلامی و در مسیر تولید علم و بومی سازی دانش، همواره در بزنگاه‌های تاریخی و برهه‌های حساس در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند .

وی در پایان به برپائی ایستگاه سلامت و تندرستی ( تست غربالگری فشار خون ) ، فراخوان عضویت و ثبت نام از دانشجویان متقاضی دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه ، توزیع بروشور و ... را از برنامه های اجرا شده در روز دانشجو اشاره نمود .


ارسال نظرات
آخرین اخبار