خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در جمع دانشجویان بسیجی این شهرستان، گفت: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها دو قطب حساس، دو مغز متفکر و دو نماد فکری جامعه شیعی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۸۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با اشاره به نقش وحدت حوزه و دانشگاه در حراست از اهداف انقلاب، خاطرنشان کرد: جدا کردن این دو از هم و قرار دادن آنها مقابل یکدیگر از نقشه‌های شوم اجانب و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به مطالبه دانشجویان در خصوص برجام، اظهار داشت: یکی از اصلی ترین مطالبات دانشجویان مسئله برجام و مذاکرات هسته ای بوده و آن ها عملکرد مسئولان و مدیران را رصد می کنند.

حجت الاسلام طالعی بالاترین مولفه پیشرفت کشور را خروجی علما و دانشمندان عنوان و اظهار امیدواری کرد: بر اساس مطالبات رهبری، دانشجویان در عرصه های علمی پیشرو باشند.

وی ادامه داد: دانشجویان علاوه بر عرصه علمی وتحقیقاتی، باید در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی چشم بینا و قلم زیبای نظام اسلامی بوده و اصل نظام ، اصول و ارزشهای اسلامی، انسانی وانقلابی و ولایت فقیه باید از خطوط قرمز دانشجویان باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر اصلی ترین و مهمترین وظیفه دانشجویان بسیجی را حضور مقتدرانه و به موقع برای دفاع از نظام اسلامی ودستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات