خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان خبر داد

برگزاری جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی در همدان

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان از برگزاری جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۹۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج طلاب و روحانیون استان همدان برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره 140 نفر از طلاب و روحانیون بسیجی مدارس علمیه استان همدان حضور داشتند و در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان ابراز داشت: این دوره از مسابقات در چهار رشته شنا، تکواندو، جودو و تیراندازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در اختتامیه این جشنواره با اهدا لوح و جایزه از نفرات اول هر رشته تقدیر شد، تصریح کرد: این افراد برای شرکت در مسابقات کشوری سازمان بسیج طلاب کشور که در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، راه یافتند.

حسنی عنوان کرد: در رشته شنا 100 متر آزاد، محمدکریمی و علیرضا خالدپور، در شنا کرال پشت نیز سیدعلی حسینی نیاز و مهدی کشوری و در شنا 500 متر قورباغه، صابرجعفری بیدار و جوادغلامی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

وی افزود: امین بلالی و سهراب فتح الهی در رشته تیراندازی تفنگ بادی و سعید رستمی و کریم رضایی نیز در رشته تیراندازی تپانچه به ترتیب اول و دوم شدند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان خاطرنشان کرد: در رشته تکواندو نیز امیررضا زنگنه و مهدی مهربانی در وزن 54- كيلوگرم، حمیدرضا جهانگیری و محمدرضا عظیمی در وزن 58- کیلوگرم، عباس وهاب‌زاده و ناصر پورمعروف در وزن 63- کیلوگرم، محمدصادق کریمی کامکار و محمد نعمتی در وزن 68- کیلوگرم و محمد ارجی و سلمان سلگی در وزن 74- کیلوگرم به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

وی اشاره به اسامی نفرات برتر در رشته جودو گفت: در این رشته جوادقربانی و محمدعلی فرشچیان در وزن 66- کیلوگرم اول و دوم شدند و در وزن 73- کیلوگرم نیز ابوالفضل شاملو و در 90- کیلوگرم محمد حیدری به مقام اول رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار