فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با خانواده خادم الشهدا مهدی غلام نیا؛در جریان برگزاری كنگره ملی ٨هزار شهید و اعزام های اربعین حسینی ایشان زحمات بسیاری كشیدند
کد خبر: ۸۷۸۸۲۹۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن؛ سردار عبداله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن حضور در منزل پدری خادم الشهدا پاسدار رشید اسلام مهدی غلام نیا این مصیبت را به خانواده و مادر گرامی این شهید بزرگوار تسلیت گفتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بهمراهی چند تن از همكاران و فرمانده سپاه ناحیه فومن با حضور در منزل پاسدار رشید اسلام غلام نیا بیان داشتند؛ خادم الشهداء مهدی غلام نیا اجر شهید را دارد، ایشان پاسداری بود كه در هر ماموریتی كه وی ابلاغ میشد نه و چرا و… برروی زبانش نبود.

عبدالله پور گفت: در جریان برگزاری كنگره ملی ٨هزار شهید كه در گیلان برگزار شد و همچنین در اعزام های اربعین حسینی ایشان بسیار وقت گذاشته و زحمات زیادی كشیدند، بعد از این ماموریت ها نیز به تهران اعزام شده و سپس خادمین راهیان نور را به اهواز برده كه متاسفانه این حادثه دلخراش رخ داد.

وی فقدان حضور خادم الشهداء غلام نیا را دردناك توصیف كرد و افزود: بعید است ما پاسداری بتوانیم به شایستگی این شهید گرانقدر در معاونت مربوطه بكارگیری نماییم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه حال هوای مادر خادم الشهدا مهدی غلام نیا و فرزند و همسر گرامیش را جویا شد.

شایان ذكر است فرزند این شهید گرامی مبینا غلام نیا ٩ ساله افتخار این را دارد كه حافظ هفت جزء و نیم از قرآن كریم است.

ارسال نظرات