فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به برگزاری یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا گفت: سخنران یادواره بزرگ شهدای بندر آستارا سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین است.
کد خبر: ۸۷۸۸۲۹۹
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، با اشاره به برگزاری یادواره ۱۶۶ شهید این شهرستان در مصلی نماز جمعه این شهر، گفت: این یادواره ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۷ آذر سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران یادواره بزرگ شهدای بندر آستارا سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین است، افزود: سید جواد هاشمی مجری و روایتگر این مراسم است و محمد باقر منصوری مداح اهل بیت (علیهم السلام) در سوگ شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مداحی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه ۱۶۰ شهید در مزار شهدای این شهرستان آرامیده اند، تصریح کرد: ۵ شهید گمنام در مزار شهدای گمنام و یک شهید گمنام نیز در مزار شهدای شهرستان آرامیده اند.

وی با بیان اینکه عزت اسلام از برکت خون شهیدان است، خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و هدف از برگزاری یادواره شهدا زنده نگه داشتن یاد آنها و پیمودن راه آن بزرگواران و ترویج فرهنگ سپاس و ایثار است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا ادامه داد: شهدا با نثار عزیزترین و با ارزش‌ترین سرمایه خود در این دنیا، موجبات آسایش و امنیت مردم را در حاکمیت دین مدار فراهم کردند.

سرهنگ آرمان گفت: انقلاب حاصل خون شهداست و به راحتی به دست نیامده و ما باید با دل و جان حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظرات