مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی استان مرکزی

«نه شرقی، نه غربی» بودن برای دانشجو رسالت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: دانشجویان با حاشیه سازی‌ها نباید از اصل انقلاب دور بمانند، نه شرقی و نه غربی بودن برای دانشجو رسالت است.
کد خبر: ۸۷۸۸۳۰۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام داود حبیبی صبح امروز در مراسم روز دانشجو که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد با اشاره به توجه به بحث مسئولیت‌پذیری افراد گفت: انسان‌های عاقل و دارای فهم، مسئولیت خود را نسبت به خالق هستی، خود و جامع شناخته و به آن عمل می‌کنند .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مسئولیت‌هایی که هر انسانی باید در درجه اول مد نظر داشته باشد شناخت خدای عالم است و هر انسانی که بیشتر شناخت را کسب کندراحت و بهتر زندگی می کند از این‌رو می‌بایست در کنار درس و مطالعه بحث خداشناسی باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حبیبی خطاب به دانشجویان گفت: یکی از مهمترین مسئولیت‌های دانشجویان صیانت از انقلاب اسلامی است که نباید نسبت به این مسئله غافل باشند چراکه در صورت عدم مسئولیت پذیی ضربه جبران ناپذیری متوجه انقلاب خواهد شد.

وی افزود: اگر حواسها به انقلاب اسلامی نباشد دشمن آرام آرام همانند موریانه در تنه تنومند درخت بزرگ انقلاب رسوخ کرده و به راحتی در لایه‌های بالایی این درخت نفوذ کرده و آهسته با صمغ خود ریشه ها را از بین می‌برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بسیج دانشجویی استان مرکزی تصریح کرد: باید بصیر و آگاه بود که دشمن هنوز خسته نشده و هر روز حرکتش شدیدترشده و به دنبال تخریب بیشتر است و باید مراقب حرکت خزنده دشمن به بدنه نظام بود.

حجت‌الاسلام حبیبییادآور شد: دانشجوی انقلاب اسلامی نباید سرگرم احزاب، گروه‌ها و جناح‌ها شود و از اصل انقلاب دور بماند، در روز دانشجو نباید تنها مسائل سطحی را دید چراکه جنبش دانشجویی که سال 1332 توسط سه شهید شکل گرفت برای مبارزه با استکبار و مبارزه با هر کسی که در کشور سلطه بیفکند، بود .

وی افزود: همانطور که مقام‌معظم رهبری در مورد دشمنان انقلاب اسلامیتاکید کردند باید مراقب نفوذ دشمن بود و باید در هر لحظه مراقب بود تا اصل انقلاب از دست داده نشود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: نقش معماری جامعه به عهده دانشجو است و این قشر در سرعت رشد و پیشرفت جامعه اثرگذار و صحنه گردان اصلی انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود و با حاشیه سازی‌ها نباید از اصل انقلاب دور بماند، نه شرقی و نه غربی بودن برای دانشجو رسالت است.

گفتنی است در پایان مراسم از تعدادی از دانشجویان موفق و نمونه در تحصیل و زمینه های دیگر با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار