خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ای سپاه نینوا گلستان گفت: عشق و شور شهدا در شب های عملیات را با هیچ معادله و معامله ای نمی توان محاسبه و بیان کرد.
کد خبر: ۸۷۸۸۳۱۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ حسین کریمی اول ضمن حضور در این یادواره افزود : عشق و شور شهدا در شب های عملیات را با هیچ معادله و معامله ای نمی توان محاسبه و بیان کرد.

جانشین فرمانده ای سپاه نینوا گلستان با بیان ناتوانی دشمن در ضربه به نظام افزود : در حال حاضر بیش از 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ولی دشمن نتوانسته ضربه ای وارد کند ، زیرا آنها همه چیز را با عدد و معادله و محسوسات محاسبه می کنند، در صورتی که این دلداگی ها به مسیر شهدا و امام شهدا قابل لمس نیست و تا این عشق و علاقه در وجود ما هست توانایی کاری را ندارند.

سرهنگ کریمی اول در ادامه خاطر نشان کرد : اوباما چند سال پیش اعلام کرد که بشار اسد باید برود ، ولی حالا اوباما رفت و بشار اسد مستحکم تر از پیش هست ، زیرا همرزمان شهدای شما در جبهه مقاومت در حال جنگیدن علیه دشمنان اسلام اند.

وی همچنین اظهار داشت : راز ماندگاری انقلاب در ایمان به خدا ، اطاعت از ولی و روحیه جهادی و شهادت طلبی ما نهفته است.

جانشین فرمانده ای سپاه نینوا گلستان تصریح کرد : رزمندگان گوششان به رهبرشان بود نه به خواص .هر جا که گوش به فرمان رهبر بودیم به سلامت از مشکلات عبور کردیم و هر جایی که اطاعت نکردیم ضرر کردیم ، نمونه بارز آن برجام است که رهبر انقلاب (مد ظله العالی ) با عبارت "خسارت محض" نام بردند.

در پایان جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد : آمریکا با انرژی هسته ای ، حقوق بشر و غیره کاری ندارد بلکه با انقلاب ما و با اسلام مشکل دارد.امروزه بعضی خواص بصیرت ندارند ولی آحاد ملت نمره 20 و 100 دارند.

گفتنی است این مراسم در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان و 201 شهید شهرستان مینودشت ، چهارمین یادواره شهدای مسجد حضرت رسول (ص) و شهدای مدافع حرم در شهرستان مینودشت برگزار شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها