ساخت ۱۱۰واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب، خیریه وفاق سبز و کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد ساخته می شود.
کد خبر: ۸۷۸۸۳۴۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
مدیرعامل موسسه خیریه عترت بوتراب در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه این موسسه از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: از جمله اهداف راه‌ اندازی این مؤسسه کمک به تامین نیازهای اساسی و رفع تنگناها و مشکلات مختلف ایتام است و ایتام نیازمند را تحت حمایت خود قرار می دهد.

 جوانشیر زمینه فعالیت این موسسه خیریه را آموزشی، اجتماعی و حمایت از ایتام برشمرد و افزود: هدف موسسه فقط کمک به ایتام نیست و در زمینه حل مسائل و مشکلات فرهنگی، مسکن و اشتغال نیز فعالیت دارد.

مدیرعامل موسسه خیریه عترت بوتراب انجام آزمایشات رایگان برای خانواده های تحت حمایت مؤسسه،برگزاری اردوهای  زیارتی و سیاحتی و سایر برنامه های درمانی، فرهنگی و تحصیلی از دیگر فعالیت های این موسسه برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این دیدار با بیان اینکه براساس برنامه ریزی ها و سیاست های این نهاد در حوزه توسعه مشارکت های مردمی توجه ویژه به موسسات خیریه در دستور کار قرار گرفته است، گفت: کمیته امداد به منظور ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و در این راه خدمات متنوعی ارائه می‌دهد.

فرید محبی افزود: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد آمادگی هرگونه همکاری با موسسات خیریه را دارد و همواره خواهان همکاری مطلوب با خیریه ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین در دیدار با علیرضا صمدیان مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه(س) گفت: دو هزار و ۸۰۰ دانشجو، ۹هزار دانش آموز، ۹۰۰ بیمار صعب العلاج، ۱۸ هزار خانوار در مناطق با ضریب محرومیت بالاتر، سه هزار و ۵۰۰ یتیم و ۱۵ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که در زمینه یاری رساندن به آنها نیازمند حمایت موسسات خیریه هستیم.

علیرضا صمدیان مدیرعامل موسسه  خیریه حضرت رقیه(س) نیز در این دیدار گفت: این موسسه در زمینههای مختلف برنامههای خوبی اجرا کرده است.

صمدیان با بیان اینکه این موسسه با اجرای ۱۴ طرح خیریه به افراد تحت حمایت خود خدمت رسانی می کند، افزود: فعالیت این موسسه در زمینه های تأمین اقلام خوراکی، تأمین جهیزیه، جمع آوری نذورات، اهدای اقلام دست دوم، اهدای لوازم التحریر، اردوهای زیارتی، حمایت از ایتام بیمار و ساخت و تعمیر منازل فعالیت می کند.
ارسال نظرات