خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شهدای مله و آرزو با حضور فرمانده حوزه شهری 2امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از بسیجیان روستای مله و آرزو برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۴۲۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

ستوانیکم پاسدار مسلم زنگنه فرمانده حوزه2شهری در این مراسم گفت: متصل بودن بسیج با مسجد و حضور در نماز جماعت و فعالیت های مسجد ستون فقرات بسیج است.

زنگنه بیان کرد:دلیل این جابه جایی و تودیع معارفه مشکلات پیش آمده در سطح حوزه استحفاظی و پایگاه بود با توجه به شاغل بودن فرمانده پایگاه در شرکت ملی حفاری و عدم حضور دو هفته ای فرمانده پایگاه در سطح حوزه از مشکلاتی بود که باعث تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شد.

همچنین ایشان ضمن تقدیر و تشکر از آقای علی سروستانی فرمانده اسبق پایگاه گفت خدمت در بسیج یعنی خدمت فی سبیل الله و خدمت بدون منت ایشان از آقای سروستانی تشکر کردند که در طول خدمت صادقانه خود از هیچ کمکی مضایقه نکردند.

وی با اشاره به جوان گرایی در سطح بسیج و سپاه به آقای عباس ممبینی که بعنوان فرمانده جدید معرفی شدند عرض کرد که باید با تمام وجود در خدمت بسیجیان و اهالی روستاها باشد

در این برنامه ستوانیکم پاسدارمسلم زنگنه در خصوص خطرات ناشی در فضای مجازی،دجالواره و مواد مخدر با بسیجیان صحبت کردند همچنین در خصوص خصومت آمریکا نسبت به ایران و مسائل تکفیری ها  گفت داعش دست پرورده خود آمریکاست و هدف همه برنامه های امریکا و صهیونیسم ایران می باشد که با و جود رهبری و این انسان بزرگ همیشه قبل از رسیدن به هدفشان تمام برنامه هایشان با تدابیر مقام معظم رهبری نقش بر آب می گردئد.

در این مراسم آقای علی سروستانی تودیع و عباس ممبینی به عنوان فرمانده جدید معارفه شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها