حسن پور گفت: در این نمایشگاه علاوه بر کشورهای خارجی شرکت های معتبر تولید کننده لوازم خانگی ایرانی حضور چشمگیری داشتند، به نحوی که چند سالن بزرگ نمایشگاه به این شرکت ها اختصاص داده شده بود.
کد خبر: ۸۷۸۸۴۸۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در این بازدید با مدیران کارخانجات تولید کننده صحبت و از مشکلات این بخش بدون واسطه مطلع گردید، از جمله یکی از معضلات این مجموعه ها نوسانات نرخ ارز بود که در تهیه مواد اولیه بسیار موثر می باشد.

وی گفت: به نظر می آید با وجود شرکت های خوشنام در تولید و توزیع لوازم خانگی ایرانی به همراه اجناس با کیفیت و خدمات پس از فروش بهانه ای برای خریداران جهت رفتن به سراغ لوازم خانگی خارجی وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: اگر برخی موانع این صنعت و صنف به ویژه در بحث صادرات و تامین منابع اولیه مباحث مربوط به مالیات برطرف شود، شاهد شکوفایی این صنعت خواهیم بود.

در ادامه حسن پور با مدیر عامل کارخانه ارج دیدار کردکه مدیر ارج علت نابسامانی این شرکت را عمدتا مباحث کارگری عنوان نمود و همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای آینده ارج برنامه ای دارید، اظهار داشت: در حال مذاکره با برخی از کشورهای اروپایی جهت سرمایه گذاری  و تامین دستگاه های جدید هستیم.

در پایان لازم به یادآوری است که در این بازدید برهمن مشاور اقتصادی سازمان بسیج هم حضور داشتند.

ارسال نظرات