خبرهای داغ:

بازسازی و مرمت قبورشهداءروستای علاء شهرستان باغملک

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه باغملک و بسیجیان پایگاه مقداد روستای علاء در قالب پروژه های محرومیت زدایی قبور شهداء بازسازی شده اند.
کد خبر: ۸۷۸۸۴۹۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

سروان پاسدار رضا منگشتی در گفتو با خبرگزاری بسیج در باغملک  گفت: امنيت و عزت امروز ايران اسلامي را مرهون خون شهدا دانست و گفت: همه مردم و كساني كه در اين كشور از نعمت امنيت و آرامش برخوردارند وامدار خون شهداء هستند، آنهايي كه از حيات و زندگي خود گذشتند تا ما امروز زنده باشيم.

سروان منگشتی اظهار کرد:شهید همواره در کشور ما که خاستگاه اسلام مبارز شناخته می‌شود، از جایگاه خاصی برخوردار بوده و در این میان گلزارهای شهدا نقش تسری عقاید انقلابی را بازی می‌کنند ما امروز هرچه داریم از برکت خون شهدا است و تمام مسئولان و مردم مدیون خون های پاک این عزیزان هستند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه باغملک گفت در این برنامه محرومیت زدایی کی طی 2 ماه به طول انجامیدکف سازی ، کاشی کاری ، سنگ کاری ، زیبا سازی ، از جمله اقدامات انجام گرفته در این مکان معنوی است.

سروان پاسدار غریب منگشتی اظهار کرد بسیجیان شرکت کننده در این برنامه 20 نفر بودند که تعداد 8 مزار شهید با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال توسط بسیج سازندگی جهت بازسازی و مرمت قبور شهدا هزینه گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار