آخرین وضعیت جوی و ترددی جاده‌های استان اردبیل

استان اردبیل هم اکنون برفی و دما در مرکز این استان 5 درجه زیر صفر است، در این وضعیت به رانندگانی که قصد تردد از جاده های این استان را دارند چند توصیه مهم شده است.
کد خبر: ۸۷۸۸۵۰۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، استان اردبیل هم اکنون برفی و دما در مرکز این استان 5 درجه زیر صفر و مدارس برخی شهرهای این استان هم به دلیل بارش برف و برودت دما امروز تعطیل اعلام شد.

طبق اعلام راهداری استان اردبیل پدیده جوی غالب در جاده های استان اردبیل برف همراه با کولاک است و به رانندگانی که قصد تردد در جاده های این استان به ویژه گردنه های کوهستانی را دارند توصیه شده تجهیزات زمستانی و بویژه زنجیر چرخ را با خود به همراه داشته باشند.

براساس این گزارش، راههای مواصلاتی استان اردبیل باز و شرایط جوی در محورهای اردبیل-آستارا، اردبیل-مشگین شهر، اردبیل-سرعین، مشگین - پارس آباد، مشگین- اهر، خلخال-اسالم در برخی مقاطع برفی است و اکیپ های راهداری در حال برفروبی و نمکپاشی هستند.

محور پونل – خلخال حدفاصل زندانه تا الماس ، واقع در استان گيلان از مورخ یک آذر 95 تا اطلاع بعدی به دليل بارش شديد برف ، كولاك و نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور اردبيل - سرچم ، واقع در استان اردبيل ، از مورخ 22 آبان تا 22 دي 95 ، ساعت 8 الي 17 ، به‌دليل ادامه اجراي عمليات تعمير سيستم روشنايي تونلهاي 1 تا 12 ، كيلومتر 800+94 الي 117 ، تردد همزمان با اجراي عمليات ، با محدوديت و رعايت احتياط انجام مي‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار