برای اجرای طرح زمستانه در لرستان ۳۵ تیم خودرویی، ۷۵ عامل پیاده، ۲۵ تیم موتورسوار به همراه ۱۶ تیم نظارتی در سطح معابر درون شهری استان مستقر شده که همه این ارگان ها به وظایف خود توجیه هستند.
کد خبر: ۸۷۸۸۵۶۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ،به نقل ازپرسنا ،سرهنگ منوچهر مرادی در حاشیه آغاز طرح زمستانه پلیس راه لرستان اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۳۵ تیم خودرویی، ۷۵ عامل پیاده، ۲۵ تیم موتورسوار به همراه ۱۶ تیم نظارتی در سطح معابر درون شهری استان مستقر شده که همه این ارگان ها به وظایف خود توجیه هستند.

وی گفت: طرح زمستانه سال گذشته را بازنگری کرده و حوادثی که در زمستان گذشته داشته ایم تجزیه و تحلیل شد تا بتوانیم با تاکتیکی که امسال اتخاذ می کنیم حوادث گذشته را مهار یا کاهش دهیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان بر لزوم همکاری مردم در طرح زمستانه با پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و بیان داشت: لازم است مجموعه شهرداری ها نیز در خیابان هایی که برف گیر هستند آمادگی لازم را داشته تا با شروع برف و یخبندان مشکلی برای تردد هموطنان نداشته باشیم.

وی به افزایش شدت کنترل پلیس نسبت به عملکرد رانندگان اشاره کرد و افزود: رانندگانی که دارای نمره منفی هستند بدانند که ما شدت کنترل های خود را بیشتر کرده و خودروهایی که جریمه آن ها بالاتر از یک میلیون تومان است توسط همکاران ما توقیف خواهد شد.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: رانندگان تا پایان آذرماه فرصت دارند جریمه های دیرکردی که بخشیده شده را واریز کنند زیرا ابتدای دی ماه باز هم این جریمه ها به زمان قبل برمی گردد.

 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات