سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در یاسوج:
نقوی حسینی ، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه: ما با هیچکس دعوای سیاسی نداریم، ما وکیل ملت بوده و وکیل دولت‌ها نیستیم، افزود: به ظریف و عراقچی گفتیم مگر نگفتید آمریکا به تعهداتش پایبند است، مگر نپذیرفت که نباید تحریم جدید وجود داشته باشد، گفتند اشتباه شده کنگره لج‌بازی می‌کند.
کد خبر: ۸۷۸۸۵۹۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، سید حسین نقوی حسینی  در همایش "جوان انقلابی، مبارزه با فساد و اشرافی‌گری" که با حضور دانشجویان دانشگاه‌های یاسوج در محل سینما انقلاب این شهر برگزار شد، با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی شهدا در سخت‌ترین لحظات بود که به پیروزی انقلاب منجر شد، تصریح کرد:شهدا ایستاده مردند تا ما روی زانو زندگی نکنیم.

 
IMG_3163.jpg

وی با اشاره به اینکه امروز عزت ایرانی اسلامی در دنیا می‌درخشد، اظهار کرد: وقتی بازرسان به فردو آمدند که یک صنعت پیشرفته پیچیده در استراتژیک‌ترین حوزه منطقه بود، داد آمریکا درآمد نه به این علت که ایرانی‌ها سانتریفیوژ ساختند، بلکه به این علت که فردو طوری ساخته شده بود که نمی‌توانستند آن را از بین ببرند و هیچ سلاحی برای تخریب آن کارساز نیست.

نقوی حسینی با بیان اینکه فرصت نیست که مسایل را باز کنم، افزود: آمریکا برای بشر دل نمی‌سوزاند، چراکه بچه‌های جهان اسلام را به خاک و خون می‌کشد.


IMG_3209.jpg

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین اظهارکرد: 2 هزار صفحه سند داریم که امکانات مالی همین آدم‌های کثیف داعشی توسط آمریکایی‌ها تأمین می‌شود.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس اظهار کرد: اگر راست می‌گویند که طرفدار حقوق بشر هستند چرا غربی‌ها، آژانس، آمریکا و دیگر مدعیان حقوق بشر اجازه دادند 300 کلاهک هسته‌ای اسرائیل ساخته شود.

وی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های یاسوج با بیان اینکه بهترین انتخابات‌ در کشور ما برگزار می‎شود، گفت: چشمتان را برای انتخاب درست باز کنید و نگذارید مردم سرباز پیاده کسانی شوند که دل به غرب سپرده‌‌اند.


IMG_3178.jpg
 

نقوی حسینی تصریح کرد: از 26 دی ماه94 اجرای برجام شروع شد و فردای آن روز امریکا 11 شخصیت حقیقی و حقوقی را به لیست تحریم اضافه کرد، که ما به ظریف و عراقچی گفتیم مگر نگفتید آمریکا به تعهداتش پایبند است، مگر نپذیرفت که نباید تحریم جدید وجود داشته باشد، آقایان گفتند اشتباه شده کنگره لج‌بازی می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا 15 بار برجام را نقض کرده است، گفت: آخرین مورد، تمدید تحریم‌های 10 ساله ایران بود که 8 مورد آن تحریم هسته‌ای است.

نقوی حسینی با بیان اینکه با هیچ‌کس دشمنی نداریم و وکیل ملت هستیم، مطرح کرد: بعضی می‌گویند در دوره احمدی‌نژاد حمله کردی و در دوره روحانی هم حمله می‌کنی این چه روشی است که شما دارید؟

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ما را بی‌سواد و دلواپس لقب دادند، اظهار کرد: هر موقع حرفی می‌زدیم آقای رئیس جمهور ما را به بی‌سوادی متهم می‌کردند.

لازم به ذکر است این همایش قرار بود در دانشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار شود که دانشجویان بعد از اخذ مجوز با ممانعت مسئولین این دانشگاه مواجه شدند و سالن به سالن شهید هرمزپور تغییر پیدا کرد، عده ی زیادی از دانشجویان به دلیل کمبود جا مجبور شدند ایستاده به سخنرانی گوش دهند.

IMG_3157.jpg

IMG_3165-(1).jpg

IMG_3178-(1).jpg

IMG_3188.jpg

IMG_3221.jpg

IMG_3201.jpg

IMG_3220.jpg

IMG_3231.jpg

IMG_3244.jpg



ارسال نظرات