در دیدار خانواده شهید مازندرانی مدافع حرم با مقام معظم رهبری اتفاق افتاد:
نوبت به تحویل قرآن‌ها و هدایا می‌رسد؛ همسر شهید به همراه سه فرزند کم‌سن و سالش پیش می‌آیند؛ همسر شهید بلباسی به آقا می‌گوید: دعا کنین که بچه‌هامون برن قدس رو آزاد کنن.آقا می فرمایند: «دعای مجاهدت میکنم براشون«.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۵۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نوبت به تحویل قرآن‌ها و هدایا می‌رسد؛ همسر شهید به همراه سه فرزند کم‌سن و سالش پیش می‌آیند؛ همسر شهید بلباسی به آقا می‌گوید:
 -دایی شهید، شهید انقلابه؛ عموی شهید، شهید جنگه. خود شهید هم که در سوریه به شهادت رسید؛ دعا کنین که بچه‌هامون برن قدس رو آزاد کنن.
 -«دعای مجاهدت میکنم براشون«.

یکی از بستگان شهید که مسئول بسیج اساتید مازندران هست، جلوی آقا می‌آید و اظهار می‌کند که انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها مهجور است؛ رهبر خطاب به ایشان می‌گوید:
 -«شماها که هستین، غریب نیست دیگه! این همه استاد انقلابی. این همه دانشجوی انقلابی، دانشگاه مال شماست! چهار تا آدم ناباب هم ممکنه باشن. یکعده آدمهای بی‌تفاوت هستن؛ عیب نداره. وقتی یک گروه، یک مجموعه‌ی انقلابی، در دانشگاه باشن، دیگه غریب نیست. مجموعه باشید، با هم باشید، غریب نخواهید بود«.
  در این دیدار به درخواست همسر اولین شهید قائمشهری مدافع حرم ، فرزند تازه متولد شده شهید محمد بلباسی (زینب) در آغوش مقام معظم رهبری قرار گرفته تاحضرت آقا در گوش نوزاد به اقامه اذان بپردازند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها