خبرهای داغ:
در مراسم گرامیداشت شهید مصائبی مطرح شد:
سردار اهوازیان در مراسم گرامی داشت شهید مصائبی بیان کرد: ما از جنگیدن در برابر داعش ترسی نداریم ولی بی بصیرتی دشمنان داخلی ولایت نگران کننده است.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۶۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم گرامیداشت شهید  خلبان سرهنگ دوم پاسدار بهمن مصائبی  با حضور مسئولین استانی بر گزار گردید.

سردار اهوازیان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصائبی بیان کرد: بعضی از شهدا از خانواده فارق بال  جامعه بودند ولی مال دنیا گذشتند و جانشان را فدای اسلام و این کشور کردند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ کشور ما دارای 36 میلیون جمعیت بود که از میان این تعداد تنها 600 هزار نفر به ندای "هل من ناصر ینصرنی" جاری در زمان پاسخ گفتند در برهه ای که در خرمشهر نیاز شدیدی به نیرو حس می شد.

اهوازیان اذعان کرد: همان طور که امام حسین (ع)در کربلا یاری طلبیدن ما در خرمشهر در خواست کمک داشتیم  واگر بصیرت کافی در میان بود باید خیلی بیشتر از این 600 هزار نفر به میدان می آمدند.

وی یاد آور شد: آمریکایی ها  400 پایگاه نظامی در اطراف مرزهای ما ایجاد کرده اند اما هم اکنون به پشتوانه این شهدا و شهدای 8سال دفاع مقدس جرات نمی کنند از نظر نظامی به ایران نزدیک شوند.

سردار اهوازیان با یادآور شدن بیانات  مقام معظم رهبری در عید غدیرخم  گفت: رهبر فرمودند"اگر اسراییل ما را تحدید نظامی بکند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم." و این جمله به حدی بار بازدارنده دارد که آمریکا و اسرائیل را بی خواب کند.

وی تصریج کرد: بعضی ها در داخل کشور می‌گویند ما چه نیاز به ارتش و سپاه داریم؟ این آقایانی که این حرف ها را می‌زنند دخترها و پسر هایشان در جنگ نبودند.

میگوییم چرا نباید ارتش سپاه داشته باشیم میگویند آلمان را نگاه کنید، آلمانی ها زنهایشان را یک شبانه روز دست متفقین می سپردند و شب یک ساندویچ به اینها می دادند و آزادشان می‌کردند ولی در دفاع مقدس سربازان ما نگذاشتن یک روسری از سر زن های ما بیوفتد.

اهوازیان افزود: ما روزی که رفتیم سوریه 70درصد خاک سوریه در دست داعش بود ولی الان با هدیه کردن این شهدای عزیز تنه 15درصد از خاک سوریه در دست داعش است و کشور خودمان نیز در امنیت به سر می برد.

وی توضیح داد: امروز کار به نقطه ای رسیده که فرماندهان داعشی با لباس زنان، انداختن النگو و گشواره از دست رزمندگان ما فرار می‌کنند و البته همه این ها مرا یاد بنی صدر می اندازد.

این فرمانده با اظهار تاسف بیان کرد: آیا دیده اید که وزیری زیر تابوت شهدای مدافع را بگیرد؟ شهدای خانطومان 700نفر بودند که از این 700 نفر بیشترشان از بچه های مازندران بودند، آیا یک ساعت کشور را عزای عمومی اعلام کردند؟ در حالی که می بینیم در کشور دیگر داعش بمب می‌گذارد و همه پیام تسلست ها مانند سیل جاری می شود و جلوی سفارت آن کشور شمع روشن می‌کنند.

وی با اشاره به اتفتقات جاری در سوریه بیان کرد: همه افرادی که در سوریه به مبارزه پرداخته اند، ایرانی و غیر ایرانی با وجود تمام توحشی که داعش دارد بر سر عقیده ایستاده اند و از آن محافظت می کنند.

اهوازیان افزود: نام رهبر معظم انقلاب در سراسر جهان دارای اعتبار قابل توجهی است و این برخورد را در سوریه نیز شاهد هستیم، مردم سوریه با نام سید علی احساس آرامش می کنند، این عزت نیز از راه مذاکره نیامده است، بلکه قلب مومنین به هم نزدیک است.

این سردار مطرح کرد: اتحادیه اروپا نیز با وعده های متعدد بارها تلاش کرده است تا روسیه را از میدان سوریه به در برد و گاهی با پیشنهاد های چشمگیر به میدان آمده ولی گویی روسها نیز ارزش این گفته امام حسین که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید را درک کرده اند.

وی متذکر شد: ما از داعش ترسی نداریم اما از داعشی های داخلی ترس داریم، از کم بصیرت ها و بی بصیرت های داخلی ترس داریم.

در بخش پایانی این سخنرانی سردار اهوازیان به عمق درک مدافعان حرم از فرمان برداری از ولی امر مسلمین اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی سر خضوع در برابر خانواده شهدا پایین می آورد در حالی که تن ژنرال های غربی از نامش به لرزه می افتد، لو همچون سرباز در کنار ولایت اسیستاده است و این طریق همه عاشقان ولایت است.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها