سعی شود اقتدار و منافع ملی نظام در این حرکت‌های نابخردانه آمریکا حفظ شده و از بین نرود.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۷۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی هم باید هوشیاری خود را در این زمینه حفظ  کند و نظارت کافی داشته باشد تا مسؤولان امر اقدام مثبتی در این زمینه انجام دهند.

ولی‌الله نانوا کناری  اظهار کرد: اقدام آمریکا در ارتباط با برجام غیردیپلماسی و عدم پایبندی به تعهداتش بوده و به تعبیری نقض برجام است.

وی با بیان اینکه مسؤولان امر باید نسبت به این موضوع با اقتدار برخورد کنند، افزود: سعی شود اقتدار و منافع ملی نظام در این حرکت‌های نابخردانه آمریکا حفظ شده و از بین نرود.

نانواکناری با اشاره به جلسه نمایندگان استان با معاون اول رئیس جمهور یادآور شد: در این جلسه قرار بر این شد تا نگاه ویژه‌ای به زیرساخت‌های استان شود.

وی با بیان اینکه بحث انتقال گاز، ترمیم زیرساخت‌های برق و انتقال آب سدها از جمله توافقاتی بود که با معاون اول رئیس جمهور انجام شد، تصریح کرد: امیدواریم این مباحث را در عمل شاهد باشیم تا تبلور خوشی برای مردم مازندران باشد که با هر حادثه کوچکی مانند برف و بارندگی دچار مشکل نشوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان بیکاری جوانان را از مشکلات دردناک جامعه دانست و گفت: این موضوع با امکانات بودجه سال 96 پیگیری می‌شود تا با رونق در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری معضل بیکاری در استان برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها