خبرهای داغ:
حجت الاسلام دیلم در مراسم عزاداری شهادت امام عسگری کارکنان گروه 10محرم شاهرود گفت: آنچه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم، منافقین، لیبرال ها و جریانات فتنه خصوصاً فتنه 88، متابعت از هواهای نفسانی و آرزویهای طولانی بوده است.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۸۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام ابوالفضل دیلم در مراسم عزاداری شهادت امام عسگری(ع) که با حضور کنارکنان گروه پدافندهوایی 10محرم شاهرود در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) این گروه برگزار شد در سخنانی با تسلیت شهادت امام عسگری(ع) با ذکر حدیثی از آن حضرت اظهار کرد: امام عسگری(ع) در این حدیث و در وصیت نامه خود به تقوا و ورع و تلاش و کوشش در راه خدا و صدق حدیث و اداء امانت به اهلش تاکید دارند.

وی افزود: در مقابل این ویژگی ها متابعت هوای نفس و آرزوی های طولانی را بیان می کنند که سرآمد گناهان است و باید از این دو ویژگی پرهیز نمود تا در دنیا و آخرت سربلند و رستگار باشیم.

دیلم با اشاره به خطبه 42 نهج البلاغه مولا علی(ع) بیان کرد: مولا علی(ع) بیان می فرماید که از این دو به مردم بیمناک هستم، هوای نفس را که بازداشتن از راه خداست و آرزوی طولانی که فراموشی آخرت را به ارمغان می آورد.

وی تصریح کرد: آنچه انسان را از سعادت به شقاوت و از را مستقیم به انحراف می کشاند بدون شک علاقه به دنیا و فراموشی آخرت با هوای نفس و آرزوی طولانی است و باید تلاش کنیم از این میژگی های مزموم و مردود دوری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه گروه پدافندهوایی 10محرم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: آنچه در 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم چه منافقین و چه لیبرال ها و جریانات فتنه خصوصاً فتنه 88، متابعت از هواهای نفسانی و آرزویهای طولانی بوده که در برابر آورده های انقلاب اسلامی و حاکمیت اسلامی و ولی فقیه ایستادند.

وی با بیان اینکه اینها طمع دشمنان را بالا بردند تاکید کرد: با وجود این توطئه ها فتنه گران شکست خوردند و پیروزی انقلاب اسلامی و مردم با بصیرت و انقلابی را در 9 دی رقم زدند و افتخاری دیگر برای انقلاب اسلامی رقم خورد.

در این مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در رثای شهادت امام عسکری به عزاداری و نوحه خوانی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها