خبرهای داغ:
بسیج بررسی می کند:

اعتراف دیر هنگام روحانی به نقض برجام

تا قبل از تصويب تمديد قانون داماتو طيف بزرگي ازموافقان برجام و خصوصا در بدنه دولت هر نوع انتقاد به داده و ستانده هاي برجام و عدم اعتماد به آمريكا را با تهديد و الفاظ نا هنجار خطاب مي كردند.
کد خبر: ۸۷۸۸۶۹۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مذاكرات در قالب برجام را مي توان فاجعه اي از خوش باوري روشنفكران  غرب زده دانست كه باعث هدر رفت منابع و مهار رشد علمي كشور شد.

آمريكا با تحريم هاي مكرر در حين و قبل برجام و پسا برجام  به خاطر عدم واكنش تيم  ديپلماسي ايران  در برابر زياده خواهي آمريكا نوعي اعتماد به نفس در بين حاكمان دمكرات آمريكا به وجود آمد كه ايران را مي شود با تحريم هاي مكرر به سمت فروپاشي و تغيير ساختار برد.

 تا قبل از تصويب تمديد قانون داماتو طيف بزرگي ازموافقان برجام و خصوصا در بدنه دولت هر نوع انتقاد به داده و ستانده هاي برجام و عدم اعتماد به آمريكا را با تهديد و الفاظ نا هنجار خطاب مي كردند.

رييس جمهور در مجلس با نفهم خطاب كردن انقلابيون به دفاع همه جانبه ازبرجام پرداخت

حال سوالات متعدد در ذهن انسان متبادر مي شود كه  برجام  چه منفعتي داشته است؟ چرا رييس جمهور اسلامي ايران حاضر است به خاطر برجام  به تمام نيروهاي داخلي حمله كند اما  در برابر تحريم هاي متعدد  پس از 4 سال واكنش  نشان دهد؟

اصولا برجام براي ملت است يا اينكه تمام انقلاب و ملت براي برجام هستند؟ چرا از ديد دولتمردان و مدافعان خواص برجام  معيار انقلابي بودن را قبول و تعريف و تمجيد از برجام مي دانند؟ چرا قدم زدن با شيطان و رابطه با خباثت هاي ابليس افتخار و نماد روشنفكري است؟

چرا دلسوزان انقلاب  را با انگ هاي مختلف  در كنج رينگ سياست مي كوبيم؟ چرا دولتي كه مجلس و مجمع تشخيص و تريبونهاي زيادي از جمله روزنامه ها  و فضاي مجازي را در اختيار دارد  و بيشترين حضور را در تلويزيون دارد با مظلوم نمايي سعي در متهم كردن ديگران و نيروهاي داخلي دارند؟

طیفی در درون نظام با اپوزیسیون سازی در حال باز تولید منافقین هستند

اصولا طيفي درداخل در حال اپوزيسيون سازي هستند تا نيروهايي را به عنوان معاند و به ظاهر دلسوزاز درون نظام و براي سرنگوني نظام  به كار گيرند. گروهي نيزدر نقاط مختلف و استانها در حال  زدن پايه هاي اعتبار و اعتماد ائمه جمعه مي باشند كه نمايندگان رهبر انقلاب در استان ها مي باشند. در اين ميان شكي نيست كه در تهران ياشار سلطاني  در انتخابات شوراي شهر  كانديد شود!!!!

وقتي قانون تحريم هاي سناتور داماتو در دوره بيل كلينتون و رياست جمهوري هاشمي رفسنجاني سال 1396 تصويب شد زيربنايي شد تا بتواند باج هاي فراوان از ايران در دوره اصلاحات بگيرد و دولت اصلاحات عليرغم شعار هاي توسعه سياسي از تشديد تحريم ها نتوانست جلو گيري كند. اين قانون در سال 1386 نيز در دولت نهم تمديد و در دولت فعلي حسن روحاني نيز تمديد شده است.

چرا عده اي  با عوام فريبي سعي دارند سياست  آمريكا در قبال ايران را به احمدي نژاد يا سايرين نسبت دهند؟ چرا تمديد اين تحريم ها در سه دولت اصلاح طلب همسو با غرب و يك دولت مخالف غرب  تمديد شده است؟ آن روز كه رهبر انقلاب فرياد مي زدند من به مذاكره با آمريكا خوشبين نيستم  عده اي  با عوام فريبي مي گفتند: تا مي گوييم تحريم ها بايد برداشته شود برخي ها نگران هستند!!

اما هرگز نگفتند  كسانيكه در فتنه 88 به كاخ سفيد نامه زدند و مايكل ليدين نامه آنها را منتشر كرد ايران را تحريم كنيد هم اكنون  در قالب اعتدال و اصلاحات و ... مدافع سر سخت برجام هستند.

در وسط معركه آتش گرفتن خرمن  به نماز باران  می ایستند وبه جای اقدام  حرف از رحمت و آسمان خواهيد باريد میزنند

داماتو در كنگره و سنا با راي صد درصدي تاييد و تصويب مي شود و رييسس جمهور هم توان وتو را ندارد. اين اتفاق در دولتي افتاد كه خودش برجام را امضا و به سختي از آن دفاع كرد! دولت اوباما كه برخي تحليل گران  خوش خيال  مي گفتند از فرصت باقي مانده اوباما بايد استفاده كرد و گرنه حسرت خواهيم خورد؟؟؟!!!!

اما باز هم عده اي  جاده صاف كن و بزك كننده دارند كه اگر برجام خوب بود  چشم دلواپسان كور!! اگر برجام لغو و باطل شد باز هم دلواپسان را متهم كنيم!! اگر برجام را ترامپ آتش زد باز هم ترامپ با دلواپسان يكي است!!

تا ديروزسربازان نتانياهو در فتنه 88 براي برجام  انقلابيون و منتقدين را همانند اسراييل  خطاب مي كردند و حالا  با ترامپ!!! برخي از خواص بي بصيرت براي دلجويي از اوباما مي گفتند: ايران و آمريكا اسير دست تندروهاست. اما برجام به آخر خط رسيده است.

آمريكا تمام تحريم ها را به عناوين ديگر اعمال خواهد كرد  و با حفظ برجام  يا همان كاغذ پاره ايران را از اقدام عملي باز خواهد داشت. و شكي در آن نيست پس از امضاي  داماتو  عده اي در ايران پيدا خواهند شد كه در وسط معركه آتش گرفتن خرمن  به نماز باران  به ايستند و حرف از رحمت و اسمان خواهيد باريد بزنند؟ 

قانوني را كه اوباما و جان كري و 5 قدرت ديگر جهاني و شوراي امنيت  امضا كرده اند به راحتي نقض  و آن را تا ده سال ديگر تمديد كرده اند  حال شخصي همانند ابوطالب  كه امريكا ويزاي سفر به وي نمي دهد مي گويد: اوباما امضا مي كند اما جان كري بخش هاي مرتبط با تحريم هسته اي را تعليق مي كند!! جان كري و اوباما كه خود ناقض برجام و تمديد تحريم ها هستند و تمام سناتور هاي دمكرات در سنا و كنگره راي به تمديد دادند  چگونه تعليق مي كنند در حاليكه خود 23 روز ديگر مهمان كاخ سفيد هستند؟

1002/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها