خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم:
مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با بیان اینکه باید فضای فعالیت برای هنرمندان انقلابی ایجاد شود و تعامل را میان این قشر شاهد باشیم، گفت: اگر توان هنرمندان انقلابی با یکدیگر جمع شود، این مسئله به سود جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۰۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود علامه روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به شهدای هنرمند استان قم اظهار کرد: در استان تاکنون 17 شهید هنرمند را شناسایی کردیم و کار تحقیقاتی در خصوص شهدای هنرمند استان قم صورت گرفته و با خانواده‌های این شهدا ارتباط گرفتیم.

وی ادامه داد: تولیدات شهدای هنرمندان استان قم جمع‌آوری شده است و در سال 93 کنگره‌ای را در استان برای این شهدا برگزار کردیم و شهدای هنرمندان قم در رشته‌هایی همچون فیلم‌سازی، خوشنویسی و نمایش فعالیت می‌کردند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم افزود: چند سال پیش کنگره دو هزار شهید هنرمند کشور برگزار شد که در آن کنگره در میان 29 شهید شاخص هنرمند کشور، سه شهید از استان قم هم دیده می‌شد.

علامه روشن با اشاره به ضرورت ایجاد فضای مناسب برای هنرمندان اظهار کرد: باید برای بسیجیان هنرمند و افراد دلسوزی که دوست دارند کار جدی و انقلابی انجام دهند، میدان و فضای باز ایجاد شود و این مسئله وظیفه همه مسؤولان است.

وی ادامه داد: باید فضای فعالیت برای هنرمندان انقلابی ایجاد شود و تعامل را میان آن‌ها شاهد باشیم، اگر توان هنرمندان انقلابی با یکدیگر جمع شود، این مسئله به سود جامعه خواهد بود.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این سازمان می‌خواهد که هنرمندان، هنر خود را در راه درست هزینه کنند تا شاهد شکوفایی در این عرصه در جامعه باشیم.
ارسال نظرات