رئیس سازمان بسیج رسانه با تأکید بر حضور با بصیرت برای مقابله با شبهات فضای مجازی گفت: کانال‌های ماهواره‌ای افکار را تغییر می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۱۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
 به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج،  مسعود بصیری ظهر در دومین یادواره شهدای منتصب به خانواده صدا و سیمای مرکز زنجان و پاسداشت شهدای مدافع حرم که در سالن شهید مجید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد، اظهار کرد: شهید یعنی شاهد و ناظر اعمال ما و شهدا شاهد اعمال و رفتار ما هستند.

وی با بیان اینکه در سطح کشور همیشه این سؤال مطرح بوده که ما بعد از شهدا چه کرده‌ایم، اضافه کرد: بعد از تقدیم 200 هزار شهید به انقلاب در طول سال‌های پس از انقلاب، این سؤال مطرح است ما چقدر شهیدمحور و چه اندازه شهیدپرور بوده‌‌ایم.

رئیس سازمان بسیج رسانه با تأکید بر اینکه راه شهدا را نمی‌توان با حزب‌بازی و درگیری‌های قبیله‌ای ادامه داد، گفت: باید دید که چه اندازه حاضر هستیم تا به خاطر انقلاب و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی از حزب‌بازی‌ها عبور کنیم.

بصیری ادامه داد: در انقلاب اسلامی به ازای هر صندلی مسؤولان در حال حاضر 19 شهید تقدیم انقلاب شده است، در حالی که عده‌ای در تریبون‌ها می‌گویند پدر ما سهم خود را از سفره انقلاب برداشته است.

وی با تأکید بر اینکه پیوستگی و همبستگی همه یکی از نکاتی است که باید با توجه به شرایط امروز در کشور مورد توجه قرار گیرد، افزود: با توجه به شرایط دنیای امروز باید گرایش‌های قبیله‌ای و حزبی زیر پا گذاشته شده و تنها به انقلاب اسلامی توجه شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه 25 میلیون نفر به اذعان خود مسؤولان آمریکایی نگران وعده بعدی غذای خود هستند، ابراز کرد: به گفته رئیس جمهور منتخب آمریکا 45 میلیون نفر در این کشور زیر خط فقر هستند و این موضوع یعنی ثروت آمریکا در دست یک درصد مردم است.

بصیری با بیان اینکه در کشور آمریکا جریان سومی شکل گرفته که همان جنبش 99 درصدی مردم است، گفت: امروزه در هر کشوری از منطقه که انتخابات برگزار شده وضعیت به نفع آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه کشورمان، اضافه کرد: در آمریکا 216 میلیون دلار برای جنگ نرم علیه کشورمان اختصاص پیدا کرده و این کانال‌های ضدانقلابی که علیه کشور فعالیت می‌کنند در واقع حقوق خود را از این منبع مالی تأمین می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با تأکید بر اینکه آمریکا در حال حاضر جرأت حمله به ایران را ندارد، بیان کرد: افرادی که گفتند سایه جنگ از سر ایران دور کردیم دروغ گفتند، چراکه آمریکا اگر می‌توانست به ایران حمله می‌کرد.

بصیری با اشاره به بودجه 3 هزار و 100 میلیاردی صدا و سیمای ایران، گفت: این میزان بودجه در حالی در نظر گرفته شده که 117 کانال به زبان فارسی و 3 هزار کانال دیگر نیز به صورت رایگان برای ایران برنامه پخش می‌کنند.

وی در پایان با طرح این سؤال که در کجای جهان چنین کاری به صورت رایگان انجام می‌گیرد، اظهار کرد: تنها زمانی که بخواهند فکر یک کشور را تغییر دهند دست به چنین اقداماتی می‌زنند.



اخبار مرتبط
ارسال نظرات