مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان :
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان گفت: اگر اقدامات قانونی در قبال مدیران نجومی انجام نشود و متخلفان مجازات نشوند دستور رهبری اجرا نشده است
کد خبر: ۸۷۸۸۷۱۷
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
حجت الاسلام صیادی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، با تأکید بر اینکه دولت در برخورد با مدیر نجومی نباید تعلل کند، گفت:دولت و قوه قضائیه باید به این موضوع که مطالبه مردم و رهبری است برخورد کند.
 وی افزود: از دولتی که دم از عدالت و شفاف سازی می زند و در ظاهر دستور برخورد با مدیران متخلف داده است انتظار می رود با مدیرانی که پول‌‌های ناحق از بیت‌المال برداشته اند برخورد شدید نماید.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان گفت:انتظار می رود علاوه بر عزل دارندگان فیش های نجومی، برخورد شدید قضایی با آنان داشته و هیچ مسئولیت‌های دیگری به آنها داده نشود که براحتی حقوق های چند ده و چند صد میلیونی دریافت کنند.
 
وی با بیان اینکه اگر این اقدامات در قبال مدیران نجومی انجام نشود و متخلفان مجازات نشوند دستور رهبری اجرا نشده است، افزود: لازم است که حتما قوه قضائیه به موضوع مدیران نجومی ورود کند.
 
صیادی در پایان اظهار داشت: باتوجه به اقتضای عقل و شرع باید هرچه زودتر جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود و رویکرد نظام ایجاب می‌کند که هرچه زودتر در این زمینه اقدام صورت گیرد.

ارسال نظرات