مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان:
بر اساس مشاهدات میزان ابتلا به بیماری سرطان در بین افراد باسواد بسیار پائین است در حالی که هر چه افراد بی‌سوادتر هستند میزان ابتلای آنان به این بیماری افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۲۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان ضمن تأکید بر پیاده شدن تمامی تئوری‌های مطرح شده در کلاس‌های درس دانشگاه‌ها، از فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی خواست تا با تمامی توان علوم آموخته شده را در راستای سلامت جامعه بکارگیری کنند.

مهندس اصغر وثوق با اشاره به ارتباط سواد با ابتلا به بیماری سرطان اظهار کرد: بر اساس مشاهدات میزان ابتلا به بیماری سرطان در بین افراد باسواد بسیار پائین است در حالی که هر چه افراد بی‌سوادتر هستند میزان ابتلای آنان به این بیماری افزایش یافته است، به بیانی دیگر ابتلا به سرطان در افراد بی‌سواد شایع‌تر است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) استرس را از عوامل اصلی ابتلای افراد به بیماری سرطان دانست و از روانشناسان و دانشگاهیان این رشته خواست تا در اجرای فاز پیشگیری از ابتلای جامعه به بیماری سرطان با مهرانه همکاری نزدیکی داشته باشند.

مهندس وثوق ضمن تأکید بر پیاده شدن تمامی تئوری‌های مطرح شده در کلاس‌های درس دانشگاه‌ها، از فارغ‌التحصیلان و اساتید دانشگاهی خواست تا با تمامی توان علوم آموخته شده را در راستای سلامت جامعه بکارگیری کنند.

ارسال نظرات