خبرهای داغ:
کارشناس مسائل رسانه بیان کرد:

شبکه ها اجتماعی تیرهای زهراگین دشمن بر فرهنگ ایرانی

کارشناس مسائل رسانه شبکه های اجتماعی را تیر زهراگین دشمن بر پیکر فرهنگ ایرانی خصوصا در خانواده ها معرفی کرد.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۴۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، استاد مومنی نسب  محقق فضای مجازی در پنجمین همایش مجمع سالانه بسیج جامعه زنان استان قزوین با موضوع تأثیرگذاری رسانه بر سبک زندگی خانواده ها در سالن شهید حسن پور سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین برگزار شد،  شبکه های مجازی را تهدید کننده جوانان و خانواده های ایرانی دانست.

وی ادامه داد: از مهمترین  دلایل فروپاشی خانواده ها و بالا رفتن آمار طلاق در جامعه  استفاده بد از اینترنت و شبکه های اجتماعی  است و لازمه پیشگری از آسیب به خانواده را آموزش وکنترل جوانان اعلام کرد.

مومنی نسب در این همایش ضمن اشاره به جریان سازی و ذائقه سازی رسانه در دنیای امروز تأکید کرد: ابزار رسانه باید در جهت تربیت اسلامی و انقلابی مردم و خانواده ها بکار گرفته شود و غفلت از این موضوع می تواند اثرات جبران ناپذیری بر کشور به بارآورد .

وی تأثیر رسانه بر مردم و خانواده ها را در جامعه امروزی بسیار عمیق و گسترده توصیف کردند که نیازمند مراقبت،سازماندهی و برنامه ریزی درست است تا به بهترین وجه در جهت منافع ملی و اسلامی به کار گرفته شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به سخنان باراک اوباما و همسرش در خصوص کنترل خانواده هایشان در استفاده از شبکه های اجتماعی  گفت: این شبکه ها تولید امریکا و اسراییل است و انان این فضا را برای خانواده ایرانی طراحی و مدیریت میکنند و متاسفانه بیش از هشتاد درصد اعضای این گروه ها را ایرانیان تشکیل میدهند.

درپایان این مراسم استاد مومنی نسب به آموزش نحوه استفاده از گوشی های همراه هوشمند پرداخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار