خبرهای داغ:
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:
دکتر رضوانی در مراسم 16 آذر گفت: همه باید شرح صدر داشته باشیم تا به‌راحتی به حرفهای هم گوش فرادهیم و دانشگاه نیز باید جای تضارب آراء باشد.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۵۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی رضوانی در مراسم 16 آذر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سالن همایش های دانشگاه اظهارکرد: انتظار همه از قشر فرهیخته دانشگاهی اینست که حرفش را بزند البته با رعایت ادب چراکه همه ما مسلمانیم و دلمان برای این مملکت می‌سوزد و همه دلسوز این انقلاب هستیم.

وی با اشاره به آیه فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ اظهار کرد: این آیه، اصلی است که فکر می‌کنم در همه‌جا خصوصاً در کارهای سیاسی به کارمان می‌آید یعنی اینکه دلیلی ندارد که همه مثل هم‌فکر کنند همه فکر سیاسی‌شان فکر یکسان باشد فکر اعتقادی‌شان یکسان باشد، قرآن این را مشخص کرده و برای آن معیار آورده و فرموده است بشارت بده به آن بندگانی که سخنان مختلف را می‌شنوند.

رضوانی بیان کرد: بر اساس آیه ذکرشده به افرادی که این توان را دارند که سخنان را بشنوند و وقتی بحث پیروی پیش می‌آید بهترین گزینه را انتخاب کنند بشارت داده‌شده، لذا در فضایی که هم دانشجو و هم طبقات مختلف می‌توانند به‌راحتی حرف‌هایشان را بزنند بسیار مطلوب است و باید استفاده بهینه شود.

 معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: امروز اگر چنین مراسمی با این آزادی برگزار می‌شود و به‌آرامی گفتگو می‌کنیم به برکت انقلاب و رهنمودهای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب است و باید درود بفرستیم به روح شهدای انقلاب که فضایی برای من و شما ایجاد کردند که به‌راحتی انتقادات خود را مطرح کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها