پیش از ظهر امروز اولین دوره ارسال اقلام و کمک های مردمی به مردم مظلوم و بازماندگان حلب سوریه از استان اردبیل انجام شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۵۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پیش از ظهر امروز اولین دوره ارسال اقلام و کمک های مردمی به مردم مظلوم و بازماندگان حلب سوریه از استان اردبیل انجام شد.

صادق شهبازی، نماینده آماد و پشتیبانی در بحث جمع آوری اقلام و کمک های مردمی در گفتگو با خبرنگار بسیج از اردبیل اردبیل گفت: اقلام کمک های مردمی از استان اردبیل به مردم بازمانده و جنگ زده سوریه اکثرا در قالب پوشاک و وسایل گرمایشی از جمله پتو، لباس گرم و همچنین مواد غذایی از سرتاسر استان در چند روز اخیر است و امروز در قالب سه دستگاه کامیون ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه کمک های مردمی به بازماندگان حلب ادامه دارد تصریح کرد: دور دوم جمع آوری کمک های مردمی اجرا شده که اقلام آماده شده به صورت متناوب در قالب کاروان های بعدی با کمک معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان به منطقه ارسال خواهد شد.

لذا از عموم خیرین و مردم استان اردبیل که تمایل به ارسال اقلام مورد نیاز به مردم مظلوم و ستم دیده حلب سوریه دارند درخواست می شود اقلام ارسالی خود را به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و همچنین چادرهایی که به همین منظور در نقاط مختلف استان تعبیه شده تحویل بدهند و همچنین مبالغ نقدی خود را می توانند به شماره حساب 22222222 نزد بانک مهر اقتصاد واریز نمایند.

گفتنی است محموله های ارسالی به کمک خواهران بسیجی و دلسوز فداکار اردبیلی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج پالایش، شست و شو، دوخت و دوز و به صورت نو و تفکیک شده جهت انتقال به جبهه های حق علیه باطل به آماد و پشتیبانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در اسرع وقت تحویل داده می شود.

ارسال نظرات