تجليل از 43 منتخب جشنواره فعالیتهای علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم

مسئول بسيج دانشجويي استان اردبيل گفت: 43 منتخب از بين 386 اثر ارسال شده به دبيرخانه جشنواره فعالیتهای علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم همزمان با روز دانشجو تجليل مي شوند.
کد خبر: ۸۷۸۸۷۵۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار سازمان بسيج علمي، پژوهشي و فناوري استان اردبيل، صبح روز سه شنبه در مراسم جشنواره فعالیتهای برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، مسئول بسيج دانشجويي استان اردبيل اظهار كرد: 16آذر همزمان با روز دانشجور يادآور جوانمرديها و از خودگذشتگيهاي دانشجويان است كه با تمام وجود در مقابل توطئه هاي دشمن ايستاده و جان خود را براي حفظ خاك كشورشان فدا كردند.

معین‌الدین اسدی با بيان اينكه جشنواره فعالیتهای علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم با مشاركت دانشجويان و تمام دانشگاههاي استان و سازمان هاي بسيج برگزار مي شود، تصريح كرد: برگزاري اين جشنواره در راستاي عمل به فرمايش مقام معظم رهبري بوده و زمينه را براي قرار گرفتن جوانان در مسير درست نخبگي و نقش آفريني آنها در عرصه هاي مختلف علمي و پژوهشي فراهم مي سازد.

وي با تاكيد بر توجه به اصول اخلاقي و ديني در كنار فعاليتهاي تحقيقاتي و پژوهشي اظهار داشت: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري عدم سرمايه گذاري براي علم فردايي تاريك به دنبال خواهد داشت و دانشجويان افسران جوان جنگ نرم در جنبش نرم افزاري هستند.

مسئول بسيج دانشجويي استان اردبيل با بيان اينكه نفرات برتر براساس داوري و شاخص هاي ارزيابي با مشاركت بسيج علمي و پژوهشي، بسيج هنرمندان و قرارگاه فضاي مجازي انتخاب شده اند، افزود: از بين 386 اثر ارسال شده در حوزه هاي مختلف از جمله اختراع، مقاله، تاليف كتاب، تئاتر و موسيقي 43 نفر منتخب و همزمان با روز دانشجو مورد تجليل قرار مي گيرند.

در ادامه رئيس دانشگاه محقق اردبيلي پيروزي انقلاب اسلامي را مديون دانشجو و دانش اموز دانست و اظهار داشت: دانشجويان يكي از مهمترين اقشار مرجع براي مردم بوده و يادآور حقانيت، حق طلبي، ايثار، ايستادگي و ديانت هستند و حوزه و دانشگاه در پيروزي انقلاب اسلامي پا به پاي ساير اقشار نقش بسيار مهمي ايفا نموده اند.

گودرز صادقي نقش دانشجويان را در تمامي عرصه ها ضروري و مهم عنوان كرد و افزود: دانشجويان بعد از پيروزي انقلاب اسلامي هم در دوران 8 سال دفاع مقدس با تمام وجود از كشور دفاع كردند و برگزاری جشنواره‌هایی مانند جشنواره برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم در رونق فناوریهای نوین استان نقش موثري مي تواند داشته باشد.

خبرنگار: مریم عیدی
ارسال نظرات