خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی:

باید فعالیت‌های پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر تبلیغ شود

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) گفت: باید در خصوص فعالیت‌های پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر تبلیغ صورت بگیرد تا رغبت و علاقه مردم به آثار پژوهشکده افزایش یابد.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۲۰
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب‌های مجموعه فقه و زندگی، با اشاره به فعالیت‌های پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر گفت: تاسیس این پژوهشکده کار خوبی بود و موجب شد که فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهجوریت دربیاید.

وی ادامه داد: جای جنبه تبلیغی در فعالیت‌های پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر خالی است، باید در خصوص فعالیت‌های این پژوهشکده تبلیغ صورت بگیرد تا رغبت و علاقه مردم به آثار پژوهشکده افزایش یابد.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) افزود: گام‌های خوبی در پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر انجام شده، با وجود فضای محدود این پژوهشکده، کارهای خوبی در آن صورت گرفته که ارزشمند است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به برکات حضور حضرت معصومه(س) در قم اظهار کرد: کریمه اهل‌بیت(س) یکی از مصادیق معروف و امر به معروف بود، عالمان بسیاری در جوار حرم حضرت معصومه(س) تحصیل کردند که یکی از آن‌ها شیخ زکزاکی بود، وی توانست که میلیون‌ها نفر را در نیجریه شیعه کند.

وی ادامه داد: ما در آخرالزمان به سر می‌بریم و در این دوران از دیدن امام معصوم محروم هستیم، اما خداوند در مردم دوران آخرالزمان استعدادی را قرار داده که آن‌ها با وجود ندیدن امام معصوم به او باور داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) افزود: گاهی اوقات در زندگی انسان اتفاقی می‌افتد که انسان راز آن را نمی‌داند، ولی در نهایت آن اتفاقات به نفع او است، به عنوان مثال می‌توان به زندگی حضرت موسی و هجرت او از مصر اشاره کرد که سرانجام، این هجرت برکات زیادی برای این پیامبر الهی داشت.

آیت‌الله سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: گاهی ظاهر اتفاقات برای انسان تلخ است، اما همین اتفاقات تلخ می‌تواند که خیراتی را برای انسان به همراه داشته باشد، شهید سعیدی پس از تبعید امام از شهر قم به تهران مهاجرت کرد، همین هجرت موجب شد که این شهید تعدادی از شاگردان انقلابی را در تهران تربیت کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار