امروز با تلاش جوانان این مرز و بوم در کسب دانش موشکی، ایران به یکی از قدرت های موشکی در دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۲۴
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، با اشاره به اینکه یکی از اهداف انقلاب اسلامی، استقلال بود، گفت: استقلال اقتصادی همانند استقلال سیاسی، فرهنگی و نظامی از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که وابستگی اقتصادی کشور مانع از تحقق اهداف انقلاب می شود.

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، جهاد در جبهه اقتصادی است، افزود: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر به طور مرتب بر جهاد اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید داشته اند.

وی با اشاره به قدرت موشکی کشور، اظهار داشت: در دروان دفاع مقدس در اثر انواع فشارها و تحریم ها در تولید اداوات مشکل داشتیم ولی اکنون با تلاش جوانان این مرز و بوم در کسب دانش موشکی، ایران به یکی از قدرت های موشکی در دنیا تبدیل شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس با بیش از50 کشور در حال جنگ بود، افزود: صدام به نیابت از غرب، آمریکا و هم پیمانان آنها با ایران در جنگ بود.

سردار فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه جنگ هشت ساله را با حساسیت های موجود را اداره کردیم، تصریح کرد: در طرف مقابل پیشرفته ترین سلاح ها از جمله سلاح های اتمی در دست صدام بود و از طرفی ایران به علت تحریم های ظالمانه از تجهیزات نظامی محدودی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه شعارعزم ملی و مدیریت جهادی در دوران جنگ به خوبی نمایان شده بود، خاطر نشان ساخت: با دستور بنیانگذار کبیر انقلاب همه اقشار مختلف جامعه وارد صحنه شده اند و نقشی در این جبهه ایفا می کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در اوایل انقلاب و دوران جنگ که حتی نمی توانیستیم فشنگ تولید کنیم، تصریح کرد: امروزه به برکت خون شهیدان و ایثارگری جانبازان، دشمنان از قدرت موشکی جوانان در هراس هستند.

وی بااعلام اینکه امروز پیشرفت ایران اسلامی فوق العاده عالی است و نیروی انسانی خلاق در ایران اسلامی زیاد است، افزود: اگر قرار است وابسته به اروپا و کشورهای دیگر باشیم اهداف انقلاب محقق نخواهد شد.

جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه اگر از ظرفیت های جوانان و مردم خوب استفاده کنیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور حل می شود، گفت: اگر اقدامات انجام شده در راستای برنامه های اقتصادی و فرهنگی با روحیه دفاع مقدسی انجام شود کشور گلستان می شود.

وی با بیان اینکه همه می توانند برای سرنوشت کشور خود نقش مهمی را ایفا کنند، اذعان داشت: امکانات و نیروهای انسانی زیای در کشوروجود دارد باید روی پای خود بایستیم و برای آبادانی کشور خود به هیچ کشوری وابسته نشویم و از ظرفیت های کشور به خوبی استفاده کنیم .

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه باید در کشور تولید ،توزیع و مصرف درست باشد و به صورت انقلابی و جهادی وارد صحنه شویم ویقینا پیروز میدان هستیم، عنوان کرد: دیروز که نمی توانستیم فشنگ تولید کنیم امروز به همت جوانان و شهدای هسته ای ایران در راستای انرژی صلح آمیز هسته ای اورانیوم 20در صد تولید می کنیم.

وی با عنوان اینکه دراقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی ارایه خدمات به مردم واردو های جهادی بسیجان مشغول هستند، تصریح کرد: در طول 2 تا 3 سال اخیر در بحث اقتصاد مقاومتی برای دویست هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه فرهنگ اقتصاد مقاومتی مثل فرهنگ دفاع مقدس مهم است، خاطر نشان کرد: انشاالله آرزوی رهبرمعظم انقلاب در این جهاد مقدس محقق می شود چرا که دیروز در بالای خاکریز و در میدان جنگ حضور داشتیم امروز در سنگر اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنیم.

ارسال نظرات