جشنواره ورزشی ریحانه النبی (ص) با حضور بیش از دو هزار ورزشکار خواهر از 23 ناحیه بسیج تهران بزرگ صبح امروز آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۳۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛  با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن امام علی (ع) مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد نور هفتمین دوره جشنواره ریحانه النبی (ص) با حضور بیش از دو هزار ورزشکار خواهر از مناطق 23 گانه بسیج تهران بزرگ آغاز به کار کرد.
این جشنواره در 10 رشته جودو ، کاراته، تکواندو ، ووشو، آمادگی جسمانی ،والیبال ،شنا، تیراندازی، دفاع شخصی و تنیس روی میز برگزار می شود.
فاطمه مستوره مشاور عالی ورزش خواهران سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)در حاشیه ی این مراسم به دستاوردهای این دوره از جشنواره ها اشاره کرد و گفت: بالا رفتن اعتماد به نفس، تقویت روحیه ایثار و شجاعت و افزایش سطح سلامت خواهران بسیجی از جمله دستاوردهای جشنواره های ریحانه النبی(ص) است.
مستوره سطح کیفی و کمی مسابقات را بالا بیان کرد و گفت: افراد برتر هر ناحیه در مسابقات ورزشی در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
وی اضافه کرد: حمایت بسیج از ورزش و ورزشکاران بسیار پررنگ است به طوری که بسیاری از ورزشکاران در سطح تیم ملی از همین پایگاه ها و نواحی بسیج تربیت و انتخاب شده اند.

در این مراسم سردار ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ و سردار بهشتی رئیس بسیج مساجد و محلات کشور درباره بسیج جامعه زنان و حضور زنان ورزشکار در جامعه پویا برای جمع حاضر سخنرانی کردند.

همسر شهید مدافع حرم قدیر سرلک نیز در ادامه به بیان خاطراتی از همسر شهیدش و نیز اهمیت حجاب زنان در جامعه برای ورزشکاران بسیجی صحبت کرد.

در پایان این مراسم نوجوانان و جوانان ورزشکار بسیجی در قالب گروههای ورزشی تکواندو، دفاع شخصی ، ژیمناستیک و ایروبیک نمایش ورزشی اجرا کردند.

 
ارسال نظرات