بوشهر- باحضور مسئولان محیط زیست، آموزش و پروش و شهرداری گناوه طرح بازیافت زباله و همچنین آموزش جدا سازی زباله های تر و خشک با شرکت همه دانش آموزان این دبستان بر گزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۸۹۴۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه ،رییس محیط زیست گناوه اجرای این طرح را زمینه ساز داشتن محیط بسیار بهتری جهت زندگی در شهر و طبیعت دانست.

محمد  تولیده در جمع دانش اموزان گفت: در طول هر ماه مبلغ  زیادی صرف  جمع اوری زباله ها از سطح شهر می شود.

وی از دانش آموزان خواست تا روشهای دفع صحیح زباله ها را یاد بگیرند و تلاش کنند تا از ایجاد زباله ها جلوگیری شود.

وی با تشکر و تقدیر از دست اندرکاران اجرای این طرح گفت:   اجرای این طرح و آموزش دانش اموزان با زباله ها و خطرات پخش و عدم دفع صحیح زباله ها از اقدامات بسیار خوبی می باشد که لازم است همه مدارس این طرح را به خوبی اجرا کنند.

 مدینه حیدری  مدیر دبستان دکتر شریعتی  نیز گفت: با توجه به اهمیت محیط زیست و خطراتی که عدم شناخت زباله ها و پخش غیره اصولی زباله ها به بار می اورد اقدام به اموزش دانش اموزان در این باره کرده ایم.

وی ابراز داشت: از ابتدای مهر تمامی اعضای کادر مدرسه تصمیم گرفته ایم در زمینه عدم تولید زباله توسط دانش آموزان و تلاش در جهت عدم مصرف بی رویه لوازم تحریر  و خوراکی ها به دانش آموزان آموزش روزانه داده شود.

وی گفت: خوشبختاته تلاش جمعی ما و همکاران با والدین دانش اموزان به نتیجه رسیده است و دانش آموزان هم سعی می کنند زباله کمتر تولید شود و هم با شناخت زباله های خشک و تر همکاری بسیار خوبی در مدرسه و خانواده در دفع و جدا سازیاین توع زباله ها دارند.

وی تاثیر این آموزش ها  در مدرسه را بسیار مفید دانست و ابراز داشت: این اقدام سبب شده است که محیط مدرسه ما از فضایی بسیار مفید و بهداشتی تبدیل شده است و  تقدیر خانوادها و مسئولان را به همراه داشته است.

ارسال نظرات